Sult i ulande er ledelsen ligeglad med
Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-07 04:41

Sult i ulande er ledelsen ligeglad med

Politiken i dag angriber at der gives ulandshjælp til andet end massernes
sult. Men et ansvarligt lederskab, fx Saddam Husseins, vil altid se på
landets langsigtede teknologiske interesser, helt som Danmark gjorde i
middelalderen da vi fik korneksport op at stå, trods fattigfolks sult.

Vi bør respektere, at ulandpolitikere lader hånt om særlige taber-massers
extrem-fattigdom. De ved bedst, hvad er godt for landet på sigt.

Og der er befolkningseksplosion, så vore luksusholdninger om, at alle skal
forkæles med god mad, har disse lande ikke råd til.

Hvis man forkæler fattige mødre, bliver befolkningseksplosionen endnu værre

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-07 05:09

> [...]
> forkæles med god mad, har disse lande ikke råd til.
>
> Hvis man forkæler fattige mødre, bliver befolkningseksplosionen endnu

Jeg var ulandsarbejder "ekspert" ansat af DAnida og FN 1972-76 og kender
realiteterne
- men ser dem i lyset af Glistrups realisme og min fars og ikke
ynk-vanetænkningen
Venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. fysikkemigymnasielærer, Bjelkes Alle
46, 2200 N, 35861000