22årig erkender at have skudt sin kæreste
Fra : Tomas

Dato : 23-09-07 14:34

Den 22årige mand der i tirsdags skød sin kæreste 4
gange skal nu mentalundersøges

Måske burde alle muslimer mentalundersøges?

Fra : Poul E Hansen

Dato : 23-09-07 14:37

On 23 Sep., 15:33, "Tomas" <a@a> wrote:
> Den 22årige mand der i tirsdags skød sin kæreste 4
> gange skal nu mentalundersøges
>
> Måske burde alle muslimer mentalundersøges?

Hvorfor kun muslimerne?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-09-07 16:07

On Sun, 23 Sep 2007 06:36:48 -0700, Poul E Hansen <ook@ofir.dk> wrote:

>Hvorfor kun muslimerne?

Åh, undskyld. Muslimer og halalhippier.
Happy now?

--
Thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-07 16:29

"Tomas" <a@a> wrote:

> Den 22årige mand der i tirsdags skød sin kæreste 4
> gange skal nu mentalundersøges
>
> Måske burde alle muslimer mentalundersøges?

Intet tyder nu på andet end et ordinært jalousidrama her.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : mr

Dato : 23-09-07 16:48

> Intet tyder nu på andet end et ordinært jalousidrama her.
> --
ordinært?
Jeg er fuldstændig ligeglad med om manden der skød var sort, blå, hvid,
brun, gul eller grøn! Men hvis fire skud mod et ungt liv nu er ordinært, så
er verden af lave.

Martin

Fra : Ralph

Dato : 23-09-07 17:00

"mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er fuldstændig ligeglad med om manden der skød var sort, blå, hvid,
> brun, gul eller grøn! Men hvis fire skud mod et ungt liv nu er ordinært,
> så er verden af lave.

Et jaluosimord er selvf. ikke ordinært, det er en katastrofe for alle
indvolverede, morderens familie, den dræbtes familie, og også for morderen,
men at blande muslimhetz ind i historien siger mere om trådstarteren end om
muslimer.

--
Ralph

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 19:00

""Per Rønne"" skrev

> Intet tyder nu på andet end et ordinært jalousidrama her.
> --

Vi er oftest uenige Per - men jeg beundrer din evne til skære ind til sagens
kerne.

Bliv ved med det!

- Jensby

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-07 20:26

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" skrev

> Vi er oftest uenige Per - men jeg beundrer din evne til skære ind til sagens
> kerne.
>
> Bliv ved med det!

Tak.

Og sådanne jalousidramaer sker der jo en god del af, i de fleste
tilfælde blandt etniske danskere. Der er jo i dette tilfælde intet der
antyder, at familien har forlangt et 'æresdrab' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ralph

Dato : 23-09-07 22:36

> Og sådanne jalousidramaer sker der jo en god del af, i de fleste
> tilfælde blandt etniske danskere. Der er jo i dette tilfælde intet der
> antyder, at familien har forlangt et 'æresdrab' ...

Også respekt herfra - modstander eller ej.

--
Ralph

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-07 23:18

> Også respekt herfra - modstander eller ej.

Mon ikke antal skydevåben uden våbentilladelse er mere end ti gange højere
for muslimer end for danskere?

Forbrydelsesstatistikken peger i den retning, og det er forkastelig
forkælelse af de fremmede, at politiet ikke laver razzia og ransager hjem,
netop mod folk med mellemøstlige rødder, som morderen

Mordet er et nyt argument for masseudvisning.

Medierne er desperat partiske - nu til fordel for en morder, og p.t. også
til fordel for EL's Asmaa som påstår at ønske adskillelse af religion og
politik, dvs ikke bør kunne være muslim, hvad hun siger hun er.Hun er for
aggressiv til at være en Naser Khader-klon. Hun er uden empati med danske
soldater på fredsmission, som i Irak kunne have beskyttet mod denne uges
stenng af en 17-årig kvinde, hvis ikke de var blevet hjemsendt pga. bl.a.
EL.
Slør m.m tyder på at hun er helligkriger - og med stor taquia-dygtighed

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-07 00:36

> [...]
>
> Mordet er et nyt argument for masseudvisning.
>
> Medierne er desperat partiske - nu til fordel for en morder

JALOUSIDRAB ER HØJESTE ONDSKAB og da muhamedaneren,formodentlig i had mod
vantro , gemte en pistol hos sig, er det koldblodigt afstumpet
samvittighedsløst mord med fuldt overlæg og fortjener maximal straf

At en pige har fundet en mere spændende fyr end dig, giver ikke undskyldning
for at tage hendes liv.

Fra : Pjensen73

Dato : 23-09-07 19:22

Den Sun, 23 Sep 2007 17:06:58 +0200 skrev Hr. Jensen:

> Åh, undskyld. Muslimer og halalhippier. Happy now?

Og de autonome.