Antifascistisk aktion i Sverige
Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 10:51

En skinke overfaldet og banket i sverrige, da AFA ikke gider se
på de lortesvin.

   *********
   En nazist iklädd NSF:s partiuniform dyker på
   förmiddagskvisten upp på Linköpings tågstation. Detta
   samtidigt som ett stort antal antifascister går av från det
   ankommande tåget från Stockholm. Nazisten får mottaga slag
   och sparkar och en och annan flaska krossas mot nazistens
   huvud.
   ********

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 10:56

Peder L ACAB <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev
> [...]

> ankommande tåget från Stockholm. Nazisten får mottaga slag
> och sparkar och en och annan flaska krossas mot nazistens

Jeg glemte link
http://www.antifa.se/index.php?p=1&id=28

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 10:36

Den Sat, 22 Sep 2007 09:51:25 +0200 skrev Peder L ACAB:

> En skinke overfaldet og banket i sverrige, da AFA ikke gider se på de
> lortesvin.

Så du går altså ind for vold?
Hvis en flok nazister kom og bankede de autonome, er det vel også iorden,
eller?

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 14:16

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Så du går altså ind for vold?

Nej, kun indenfor lovens rammer.

>Hvis en flok nazister kom og bankede de autonome, er det vel også iorden,
>eller?

Nej da. Nazierne overfalder racistisk, men AFA bekæmper denne
vold.

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:54

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message
> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Nej, kun indenfor lovens rammer.

?????

Peder... du burde spærres inde, lægges i spændedragt og dopes til
bevidstløshed på ubestemt tid. Du er direkte farlig.... man skulle næsten
tro, at du er en af de dér ego-autonome, der tror hele verden drejer sig om
dem selv.... og føler at de har ret til at smadre folk, der har andre
meninger.

Du ER syg, og savner tydeligt en ordentlig opdragelse.

Havde du været min knægt, så skulle jeg fandemæ' nok havde lært dig helt
andre toner, din bette lømmel... men det er desværre nok for sent for dig
nu. Du er allerede ødelagt... og helt ærligt er jeg pisseligeglad... du er
en lille lort, der ikke bekymrer os andre en skid.

Tim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 20:46

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev
> [...]

>bevidstl?shed p? ubestemt tid. Du er direkte farlig.... man skulle n?sten
>tro, at du er en af de d?r ego-autonome, der tror hele verden drejer sig om
>dem selv.... og f?ler at de har ret til at smadre folk, der har andre
>meninger.

>Du ER syg, og savner tydeligt en ordentlig opdragelse.

>Havde du v?ret min kn?gt, s? skulle jeg fandem?' nok havde l?rt dig helt
>andre toner, din bette l?mmel... men det er desv?rre nok for sent for dig
>nu. Du er allerede ?delagt... og helt ?rligt er jeg pisseligeglad... du er
>en lille lort, der ikke bekymrer os andre en skid.

LOL, jeg er nok ældre end dig. Og du skal nok ikke kalle mig en
lille lort, for jeg kunne sikkert nok klare sådan en højrefløs
som dig.

Desuden har jeg fået den bedste opdragelse og gået på de bedste
skoler. Desuden er min fader en kendt historiker, og har skrevet
flere bøger om jødisk historie, og din far er nok bare
medarbejder på friskofabrikkerne eller tuborg eller LOL en
trækkerdreng LOL...,... GET A LIFE.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 12:37

Den Sat, 22 Sep 2007 13:15:55 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Nej, kun indenfor lovens rammer.

Hvor i loven står der, at man må bruge vold mod sine politiske
modstandere?

> Nej da. Nazierne overfalder racistisk, men AFA bekæmper denne vold.

Ha ha ha ha ha. AFA bekæmper vold med at kaste med brosten.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 14:57

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Hvor i loven står der, at man må bruge vold mod sine politiske
>modstandere?

Man bør ikke bruge vold mod sine politiske modstandere, for det
står i loven.

>Ha ha ha ha ha. AFA bekæmper vold med at kaste med brosten.

Nej, de sætter klistermærker op på lovlige
opsætningssteder!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 12:45

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Ha ha ha ha ha. AFA bekæmper vold med at kaste med brosten.

Stop volden eller jeg smadrer dig

/Kim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 14:58

Kim Frederiksen <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev
>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

>Stop volden eller jeg smadrer dig

Hold kæft mand, kan du ikke selv se det selvmodsigende i DEN
påstand, IDIOT!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:23

> Hold kæft mand, kan du ikke selv se det selvmodsigende i DEN
> påstand, IDIOT!!!!!!!!

Jo, din gigantiske spade. Mon ikke det var en opfølgende kommentar til
Pjensen73 der gjorde opmærksom på at AFA forsøger at "standse volden" ved at
smide med brosten. Det er vist ikke hjernen der trykker.

/Kim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 20:44

Kim Frederiksen <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>din gigantiske spade. Mon ikke det var en opf?lgende kommentar til
>Pjensen73 der gjorde opm?rksom p? at AFA fors?ger at "standse volden" ved at
>smide med brosten.

Det lagde jeg godt mærke til.

>Det er vist ikke hjernen der trykker.

Nej, det er snarere din for tidligt sammenvoksede hjerneskal.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 19:38

> Det lagde jeg godt mærke til.

Nå, hvorfor spørger du så? Hvis du godt kan se det hjernedøde i at begå vold
for at bevise at det er forkert at begå vold, er der vel ingen grund til at
spørge, vel pædo?

/Kim

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:57

> Kim Frederiksen <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev

> Det lagde jeg godt mærke til.

ROTFL.... ja DET kan man se, dit imbecile fjols... du hoppede i hvertfald
SLET ikke på limpinden.... tåbe! )))

> Nej, det er snarere din for tidligt sammenvoksede hjerneskal.

Nej... DIN hjerne trykker tydeligvis ikke på din skal.... hvis du er dum nok
til ikke at fatte den MEGET tydelige ironi han lagde for dagen, ja så
forklarer det blot resten af dine idiotiske skriverier.

No surprise.

Tim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 09:24

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>ROTFL.... ja DET kan man se, dit imbecile fjols... du hoppede i hvertfald
>SLET ikke p? limpinden.... t?be! )))

Så hvad var din pointe da?

>Nej... DIN hjerne trykker tydeligvis ikke p? din skal....

Det er som det skal være = normalt at hjerne flyder i væske.

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:54

> Kim Frederiksen <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev

> Hold kæft mand, kan du ikke selv se det selvmodsigende i DEN
> påstand, IDIOT!!!!!!!!

Sig mig... fatter du INTET??? )))))))))

Hahahahaha )

Tim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 09:25

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>Sig mig... fatter du INTET??? )))))))))
>Hahahahaha )

HAHAHAHA ))))))))))))))))))))))))))))

Du fatter intet, idiot. Du spiser din egen afføring og har en
stor agurk proppet op i røven, og du spiser agurken HAHAHAHAH

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 13:04

Den Sat, 22 Sep 2007 13:57:17 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Man bør ikke bruge vold mod sine politiske modstandere, for det står i
> loven.

Hvorfor bruger I så vold? ER det ikke vold, når i kaster brosten efter
politiske modstandere og politiet?

> Nej, de sætter klistermærker op på lovlige
> opsætningssteder!!!!!!!!!!!!!!!

HA! Jeg tror sgu nærmere i sætter klistermærker på brosten, før i kaster
dem

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 16:49

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Hvorfor bruger I så vold? ER det ikke vold, når i kaster brosten efter
>politiske modstandere og politiet?

Hvorfor antager du jeg skulle gøre det? Der er NOGLE aktivister,
som kaster med sten....

>HA! Jeg tror sgu nærmere i sætter klistermærker på brosten, før i kaster
>dem

Igen, jeg har aldrig gjort noget sligt, det er dig, som gør
noget, som burde være ulovligt, når du uretmæssigt taler
nedladende om de sorte, som du burde acceptere som dine
brødre.....

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 19:37

Den Sat, 22 Sep 2007 15:49:20 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Hvorfor antager du jeg skulle gøre det? Der er NOGLE aktivister, som
> kaster med sten....

Men du går stadigvæk ind for vold mod politiske modstandere. Det ses
tydeligt i din tråd: "Racister overfaldet af enorm AFAflok".

> Igen, jeg har aldrig gjort noget sligt, det er dig, som gør noget, som
> burde være ulovligt, når du uretmæssigt taler nedladende om de sorte,
> som du burde acceptere som dine brødre.....

Og du burde acceptere Jonni Hansen som din bror

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 23:21

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Men du går stadigvæk ind for vold mod politiske modstandere. Det ses
>tydeligt i din tråd: "Racister overfaldet af enorm AFAflok".

HA, nej da. Er du dum?

>Og du burde acceptere Jonni Hansen som din bror

Han er min vildfarne broder. Og han er fed, og vejer 135kg,
hvilet er mere end dobbelt så meget som mig, så han er måske en
lille smule maskulin og tiltrækkende, må jeg trægt erkende

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 21:43

On Sat, 22 Sep 2007 22:20:45 +0200 (CEST), Peder L

>HA, nej da. Er du dum?

Jo da.... Det fremgår tydeligt at du går ind for vold mod dine
politiske modstandere....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 23:49

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

> Er du dum?

>Jo da.... Det fremgår tydeligt

HAHA

>at du går ind for vold mod dine
>politiske modstandere....

Det gør jeg så ikke. Hvorfor tror du dog det!??

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 06:37

On Sat, 22 Sep 2007 22:48:33 +0200 (CEST), Peder L

>HAHA

Suk.... Du bliver nødt til at citatfuske for at klare dig...

Der stod "HA, nej da. Er du dum?"

Det er jo klart for enhver med hjerne at mit "Jo da" er svar på dit
"Nej da".....

>Det gør jeg så ikke. Hvorfor tror du dog det!??

Fordi du selv siger det....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 20:59

231

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Fordi du selv siger det....

Hvor siger jeg det??? Det gør jeg intetsteds.
1'123

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:41

On Sun, 23 Sep 2007 19:58:43 +0200 (CEST), Peder L

>Hvor siger jeg det??? Det gør jeg intetsteds.

I news:fd2hph$s0m$1@aioe.org skrev du da selv:

"Jeg tror de skinker overvejer deres politiske tilhørsforhold
efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er
nogen, som bifalder....."

Det kan da ikke tolkes anderledes end at du bifalder voldelige
overgreb på politiske modstandere....

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:40

> [...]

>nogen, som bifalder....."

>Det kan da ikke tolkes anderledes end at du bifalder voldelige

"Bifalder" hentyder til at støtte nazisterne. Jeg konstaterer
blot, hvad der skete på objektiv vis.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 16:24

On Mon, 24 Sep 2007 16:40:09 +0200 (CEST), Peder·L·ACAB

>"Bifalder" hentyder til at støtte nazisterne. Jeg konstaterer
>blot, hvad der skete på objektiv vis.

Suk.... Du fatter ikke engang det du selv skriver....

Fra : Hanzen

Dato : 25-09-07 11:54

Fra : Hanzen

Dato : 25-09-07 11:56

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Suk.... Du fatter ikke engang det du selv skriver....

Det er der vist heller ingen andre der gør.
--
hilzen
hanzen

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 22:06

Den Sat, 22 Sep 2007 22:20:45 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> HA, nej da. Er du dum?

Nej da. Jeg går ikke ind for vold, så jeg er ikke dum.

> Han er min vildfarne broder. Og han er fed, og vejer 135kg, hvilet er
> mere end dobbelt så meget som mig, så han er måske en lille smule
> maskulin og tiltrækkende, må jeg trægt erkende

Jeg tror nu ikke at Jonni Hansen er til den slags.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 00:13

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Nej da. Jeg går ikke ind for vold, så jeg er ikke dum.

At gå ind for vold, betyder da ikke nødvendigvs, at man er dum.

>Jeg tror nu ikke at Jonni Hansen er til den slags.

Lad være at være så fordomsfuld, måske trænger Jonni bare til en
kærlig sort hånd. Han projicerer sin indestenkte homoseksualitet,
og hader derfor alle sorte, da han ikke tror, at han er god nok,
til at de vil have ham..

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 03:07

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> At gå ind for vold, betyder da ikke nødvendigvs, at man er dum.

Nej... det betyder, at man med stor sandsynlighed er venstreorienteret,
nazistist eller islamist, eller blot et voldeligt svin.

> [...]
> kærlig sort hånd. Han projicerer sin indestenkte homoseksualitet,
> og hader derfor alle sorte, da han ikke tror, at han er god nok,

Nej. Jonny er bare skabs-socialist.... det ser man tydeligt af hans
voldelige adfærd.

Alle venstresocialister er, som nazister og islamister, grundlæggende nogle
voldelige svin.

Tim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 21:27

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>Nej. Jonny er bare skabs-socialist.... det ser man tydeligt af hans
>voldelige adf?rd.

Ahhh, national *SOCIALIST* ....

>Alle venstresocialister er, som nazister og islamister, grundl?ggende nogle
>voldelige svin.

Det er diog, som er et svin.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 22:20

Den Sat, 22 Sep 2007 23:13:17 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> At gå ind for vold, betyder da ikke nødvendigvs, at man er dum.

Man er for dum til at argumentere for sine holdninger, så derfor bruger
mange fra den yderste venstrefløj vold og brosten til at "argumentere"
med.

> [...]
> sort hånd. Han projicerer sin indestenkte homoseksualitet, og hader
> derfor alle sorte, da han ikke tror, at han er god nok, til at de vil

Jeg er ikke fordomsfuld. Nazister er ikke homoseksuelle.
Kommer til at tænke på Kimsebassen. Han kalder mig både bøsserøv og
nazist. De to ting hænger jo slet ikke sammen. Er man nazist, er man ikke
bøsse og er man bøsse, er man ikke nazist. Så nu må Kimsebassen bestemme
sig for, hvad han vil kalde mig.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 20:35

> [...]

>bøsse og er man bøsse, er man ikke nazist. Så nu må Kimsebassen bestemme

Åhh, please! Vælg homoseksualiteten.

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:47

> En skinke overfaldet og banket i sverrige, da AFA ikke gider se
> på de lortesvin.

Du er et voldeligt svin, Peder.

Tim

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 03:04

> En skinke overfaldet og banket i sverrige, da AFA ikke gider se
> på de lortesvin.

Nu har jeg læst alle Peders tåberier i denne tråd.... og har blot fået
tydeligt understreget, hvorfor jeg har grinet af de autonome gennem mange
år: De autonome er simpelthen en flok low-IQ's. Ingen hjerneaktivitet... kun
vold og stoffer.

Hvis alle autonome er lige så snotdumme som ham der Peder, så er det meget
meget let at forstå, hvorfor "Faderhuset" lige har tjent en masse millioner
på at sælge Jagtvej 69 grunden.... og tillykke med det ))))

Haaaaaaaaaarrrrrhhhghgh hahaha ))))))

De autonome er nok de mest uintelligente unge i Danmark. Så snotdumme, at
det er helt pinligt... repræsenteret i Peder.

Tim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 20:50

> [...]

>tydeligt understreget, hvorfor jeg har grinet af de autonome gennem mange
>?r: De autonome er simpelthen en flok low-IQ's. Ingen hjerneaktivitet... kun
>vold og stoffer.

>Hvis alle autonome er lige s? snotdumme som ham der Peder, s? er det meget
>meget let at forst?, hvorfor "Faderhuset" lige har tjent en masse millioner
>p? at s?lge Jagtvej 69 grunden.... og tillykke med det ))))

>Haaaaaaaaaarrrrrhhhghgh hahaha ))))))

>De autonome er nok de mest uintelligente unge i Danmark. S? snotdumme, at
>det er helt pinligt... repr?senteret i Peder.

Jeg er antiracist og vil ikke finde mig i, at nogle sviner
muslimerne til, da de har samme ret til at være her som os andre.
Og da du er racist, da undres jeg ikke over din dårskab, som er
så karakteristisk for din whitetrashtype.

Du er fra landet i Jylland, og der er alle racister, og de burde
ikke have stemmeret, da der står i menneskerettighederne, at ALLE
RACER ER LIGE; og at MAN IKKE MÅ DISKRIMINERE PÅ SEKSUALITET OG
RACE!

Fra : E.M.

Dato : 23-09-07 19:25

da der står i menneskerettighederne, at ALLE
> RACER ER LIGE; og at MAN IKKE MÅ DISKRIMINERE PÅ SEKSUALITET OG
> RACE!

Hvorfor gør du det så?

E.M.

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 19:24

> [...]
> ikke have stemmeret, da der står i menneskerettighederne, at ALLE
> RACER ER LIGE; og at MAN IKKE MÅ DISKRIMINERE PÅ SEKSUALITET OG

Du er et lille racistisk voldeligt svin.

Du er enten nazist eller venstresocialist... der er stort set ingen forskel.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:46

On Sun, 23 Sep 2007 19:49:57 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Du er fra landet i Jylland, og der er alle racister, og de burde
>ikke have stemmeret

Og her viste du dit grimme fascist-fjæs frem igen (du vil jo fratage
dine politiske modstandere deres menneskerettigheder)...

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:36

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Og her viste du dit grimme fascist-fjæs frem igen (du vil jo fratage
>dine politiske modstandere deres menneskerettigheder)...

Og hvad så? I dette samfund er det jo forbudt pædofile at leve
og bo sammen med dem, de elsker.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 16:27

On Mon, 24 Sep 2007 16:36:27 +0200 (CEST), Peder·L·ACAB
<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Og hvad så?

Kan du ikke se det dybt komiske i at en, der kalder sig antiracist
(DIG), selv er den værste racist af alle...??? )

>I dette samfund er det jo forbudt pædofile at leve
>og bo sammen med dem, de elsker.

Øhhhh.... Så længe den pædofile kan holde nallerne for sig selv, så er
der da vist ingen problemer....

Fra : Pjensen73

Dato : 23-09-07 18:56

Den Sun, 23 Sep 2007 19:34:50 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Åhh, please! Vælg homoseksualiteten.

Skal du have lidt godt til tungen?

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 21:25

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Skal du have lidt godt til tungen?

Pjensen, din frække fyr, du gør mig blød i knæene, og jeg kan
ikke vente, til vi skal ses! *SS*

Fra : Pjensen73

Dato : 23-09-07 19:33

Den Sun, 23 Sep 2007 20:25:06 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Pjensen, din frække fyr, du gør mig blød i knæene, og jeg kan ikke
> vente, til vi skal ses! *SS*

Må jeg godt tage Kim Larsen med? Han trænger til at få noget pik.

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:38

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Må jeg godt tage Kim Larsen med? Han trænger til at få noget pik.

Jeg tror ikke du behøver være karsten giftekniv for kim, han er
jo en mand, som ved, hvad han vil have . Men I er da også
velkomne på een gang.