Lilleåen
Fra : Helena & Bo Gerfort

Dato : 11-07-01 19:12

Godaften mine Herre !!

Er der kommet nogle Blankfisk i lilleåen ?
Mon der også er kommet på stykkerene som ALF har fiskeret på ??

Hold jer muntre !!!

Fra : Chris

Dato : 11-07-01 20:38

> Er der kommet nogle Blankfisk i lilleåen ?
> Mon der også er kommet på stykkerene som ALF har fiskeret på ??

Jeg er kommet en smule ved Gudenåen i Langå.
Flere af de andre dér, har også fisket i Lilleåen og tilmed taget pæne
opgængere.
Selv har jeg kun prøvet en middagsstund ved Lilleåen i selskab med en
bøttefuld orm. Det gav kun 8-10 bittesmå bækørreder, og så var det ligesom
ikke længere spændende.
Men det skal da prøves igen, når min tid tillader det. Det varer desværre
nok endnu en uge, før det bliver tilfældet.

Knæk & bræk fra
Chris

Fra : Carsten Aagren

Dato : 12-07-01 00:27

d. 11/07/01 20:12 skrev Helena & Bo Gerfort på gerfort@mail.dk i artiklen
3b4c96a0$0$2655$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Godaften mine Herre !!
>

> Er der kommet nogle Blankfisk i lilleåen ?
> Mon der også er kommet på stykkerene som ALF har fiskeret på ??

Der er blanke fisk i Lilleåen, såvel som i Gudenåen. Lige p.t. er Lilleåen
lidt besværlig at fiske i, med lav vandstand o.s.v., men det kan da lade sig
gøre, og der fanges også havørred, ikke i store mængder, men...

Knæk og bræk
Carsten