USA løber tør for vikingesæd
Fra : Tveskaeg

Dato : 21-09-07 14:28

"Amerikanske kvinder, der gerne vil have danske gener i deres børn,
skal være hurtige. Sædbanken Cryos melder nemlig snart om udsolgt i
USA"

http://ekstrabladet.dk/nyheder/sundhed/article340263.ece

De amerikanske kvinder skal vide at de altid er velkomne hos
undertegnede hvis skal bruge ordentlig vikingesæd.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 21-09-07 16:38

Tveskaeg <nobody@noone.com> skrev
> [...]

>De amerikanske kvinder skal vide at de altid er velkomne hos
>undertegnede hvis skal bruge ordentlig vikingesæd.

LOL, fedt at de indfører forbud, så kan de skide nazier ikke få
deres lorte arierbørn, LO;L

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-09-07 15:00

On Fri, 21 Sep 2007 15:38:18 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>LOL, fedt at de indfører forbud, så kan de skide nazier ikke få
>deres lorte arierbørn, LO;L

Hvordan syntes du selv at det går?

Fra : Pernille

Dato : 21-09-07 16:53

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tveskaeg <nobody@noone.com> skrev

> LOL, fedt at de indfører forbud, så kan de skide nazier ikke få
> deres lorte arierbørn, LO;L

Det er da kun tegn på, at de har god smag!

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-07 10:34

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

> [...]

nationale eller etniske oprindelse, tro eller *seksuelle* *orientering*
straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

LOL ja kan se du fatter hvad det er du skriver troll

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-07 03:52

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> De amerikanske kvinder skal vide at de altid er velkomne hos
> undertegnede hvis skal bruge ordentlig vikingesæd.

Hvormange gange gider du rejse 100 km for at onanere i et glas ogi håb om at
du får afkom du aldrig ser?

Mine idealistiske donorer har i de fleste tilfælde været uden egoistiske
forbehold - men nu og da når et barnløst par har forsøgt 10 gange med
indførsel af sæden i pessar, er de gået over til naturmetoden

BoWarming telefon 35861000

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 09:29

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev
>"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

>Hvormange gange gider du rejse 100 km for at onanere i et glas ogi h?b om at
>du f?r afkom du aldrig ser?

Det kommer an på hvor mange penge, der er indvolveret.

>Mine idealistiske donorer har i de fleste tilf?lde v?ret uden egoistiske
>forbehold - men nu og da n?r et barnl?st par har fors?gt 10 gange med
>indf?rsel af s?den i pessar, er de g?et over til naturmetoden

Mener du, at donor har bollet din klient?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-09-07 09:05

Vikingesæd... har danskere ikke, historisk set, været bonderøve fra barn
til olding i dén periode, og lige siden indtil slutningen af det 19'de
århundrede?

- cep