Er Lene Espersen idiot ?
Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 07:35

Justitsminister Lene Espersen (K) vil nu undersøge, om det skal være slut
med den uhindrede adgang til kemikalierne acetone og brintoverilte, skriver
24timer.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8677937.html

Det varer da ikke længe inden alt er forbudt at købe, alt kan jo på en eller
anden måde benyttes ulovligt, så hvorfor ikke bare ulovliggøre ALT, det
virker sikkert logisk for nogle ministre. (måske de skulle snakke med nogke
kemikere så de kan lære at der er tusindvis af stoffer i dagligdagen der kan
benyttes til at lave eksplosive stoffer)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ivannof

Dato : 19-09-07 08:13

Nu har det ikke været noget problem i 100 år. Hvordan kan det været at det
overvejes på så højt plan nu? Er det på grund af noget der står i biblen,
toraen eller er det koranen?
Hvor kommer tilskyndelsen til at ville bruge dagligdags ting til
sprængstoffer hos menigmand?

Hilsen Ivan

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 08:26

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> wrote in message
> Nu har det ikke været noget problem i 100 år. Hvordan kan det været
> at det overvejes på så højt plan nu?

Fordi muslimers største viden tilsyneladende er om produktion og brug af
sprængstoffer (de udnytter ihvertfald ikke deres eventuelle viden om at
forbedre levevilkårene for folk i nærområderne)

> Er det på grund af noget der
> står i biblen, toraen eller er det koranen?

Mon ikke du har svaret sidst i det ovenstående sætning.

> Hvor kommer tilskyndelsen til at ville bruge dagligdags ting til
> sprængstoffer hos menigmand?

Ingen steder, det er jo i langt de fleste tilfælde muslimer som blot er
nysgerrige på sprængstoffers virkning...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 08:30

Ivannof wrote:

> [...]
> står i biblen, toraen eller er det koranen?
> Hvor kommer tilskyndelsen til at ville bruge dagligdags ting til

Du har vist ikke fulgt med i medierne de sidste 10 år

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 08:26

"N_B_DK" skrev

> Justitsminister Lene Espersen (K) vil nu undersøge, om det skal være slut
> med den uhindrede adgang til kemikalierne acetone og brintoverilte,
> skriver 24timer.

Jeg bruger det ikke - men der er da masser af forfængelige mennesker af
begge køn, som manipulerer med deres hårfarve.

Til gengæld lavede vi nogle ret så kraftige rørbomber baseret på
NPK-gødning, da jeg var dreng.

Det må vi også heller få forbudt.

- Jensby

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 08:48

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message

> Jeg bruger det ikke - men der er da masser af forfængelige mennesker
> af begge køn, som manipulerer med deres hårfarve.

Nu bruges acetone ret sjældent til hår afblegning ;) og produkterne bruges
jo også til en del andet, men fakta er at skal dagligdags stoffer der kan
bruges til fremstilling af bomber forbydes, ja så kommer vores køkkenskabe
til at se noget anderledes ud (eller bryggersskab)

> Til gengæld lavede vi nogle ret så kraftige rørbomber baseret på
> NPK-gødning, da jeg var dreng.
>
> Det må vi også heller få forbudt.

Der er såvidt jeg ved allerede begrænsning på hvor meget alm mennesker må
købe, netop pga dets egenskaber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 19-09-07 08:52

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> writes:

> Der er såvidt jeg ved allerede begrænsning på hvor meget alm
> mennesker må købe, netop pga dets egenskaber.

Ja, det troede jeg også, men det viste sig at BT kunne købe et halvt
ton uden problemer for et par uger siden. Der er åbenbart lidt langt
fra ord til handlign hos LE.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Vidal

Dato : 19-09-07 09:26

Jan Bang Jensby skrev:
> "N_B_DK" skrev

> Jeg bruger det ikke - men der er da masser af forfængelige mennesker af
> begge køn, som manipulerer med deres hårfarve.

Jeg bruger en blanding af brintoverilte og
ammoniak til at rense mine havemøbler med.

> Til gengæld lavede vi nogle ret så kraftige rørbomber baseret på
> NPK-gødning, da jeg var dreng.

Velkommen i klubben.

> Det må vi også heller få forbudt.

Det er nok ikke for sundt altid.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-07 09:00

N_B_DK wrote:
> Justitsminister Lene Espersen (K) vil nu undersøge, om det skal være slut
> med den uhindrede adgang til kemikalierne acetone og brintoverilte, skriver
> 24timer.

Det har længe været kendt at Lene Espersen er idiot, det er ikke
noget nyt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Zeki

Dato : 19-09-07 14:24

> Justitsminister Lene Espersen (K) vil nu undersøge, om det skal være slut
> med den uhindrede adgang til kemikalierne acetone og brintoverilte,
> skriver 24timer.

Damen aner ikke hvad hun mener og vil og hendes standpunkter skifter
ustandseligt.

Sidste efterår mente hun i forbindelse med forslaget om et
"hooliganregister" at der skulle være "noget retssikkerhed", som hun siger
her:
"De skal efter at have fået en dom - hvis de får en dom, for der skal
selvfølgelig være noget retssikkerhed - optræde i et såkaldt
hooliganregister og simpelt hen have karantæne med hensyn til overhovedet at
kunne møde op på stadioner."
http://www.folketinget.dk/doc.aspx?/Samling/20061/spoergetime/US29/svar/index.htm

Men blot måneder senere droppede hun alle tanker om retssikkerhed da hun nu
mente at det var nok bare at blive sigtet.

Utroværdigt og skræmmende at landets justitsminister har den holdning at man
kan være skyldig alene baseret på mistanke.

Mvh
Zeki

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-07 14:33

Zeki wrote:
> Utroværdigt og skræmmende at landets justitsminister har den holdning at man
> kan være skyldig alene baseret på mistanke.

Og skræmmende at hun giver politiet alt hvad de peger på, jvr. det
forfejlede forsøg med peberspray som hun mener er en success.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69