Times are a changin'
Fra : Peter Bang

Dato : 11-09-07 22:54

11/9 2007 har egentlig været en spøjs oplevelse.

Først var Pjevsen på banen med et ønske om delvis indførelse af
sharialovgivning i Danmark.

Hurtigt derefter fulgte Knud Larsen med en lang udredning om, at
Danmark bør opgive enhver kamp mod islamisering, fordi islamisterne
ikke bryder sig om det.

Det var ikke rygrad der prægede 6-årsdagen for Bin Ladens
svendestykke.

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-09-07 23:21

Peter Bang (slet 9AO5R) skrev:
> [...]
> ikke bryder sig om det.
>
> Det var ikke rygrad der prægede 6-årsdagen for Bin Ladens

Jeg synes det retfærdigvis bør nævnes at d. 11/9 2007 var
dagen hvor Kim Frederiksen gik ind for at ophæve ytringsfriheden
med ordene:

"Er det ikke på tide nogen lukker den røde propagandasprøjte"

Møntet på Politikken...

/b

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-09-07 06:20

Bertel Brander wrote:

> [...]
> med ordene:
>
> "Er det ikke på tide nogen lukker den røde propagandasprøjte"

Du skal ikke tage alting så bogstaveligt. Jeg er bare SÅ træt af
nyhedsorganer der kører rød propaganda... det er nok DR's skyld jeg har det
sådan.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-09-07 18:36

Kim Frederiksen skrev:

> Du skal ikke tage alting så bogstaveligt. Jeg er bare SÅ træt af
> nyhedsorganer der kører rød propaganda... det er nok DR's skyld jeg har det
> sådan.

Hverken Politiken eller DR "kører" rød propaganda.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 18:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Hverken Politiken eller DR "kører" rød propaganda.

det skal du jo sige... det kræver ikke den store politiske indsigt at se at
begge medier er venstredrejede. Kig blot på indlæg om emnet de sidste par
dage.

/Kim

Fra : Wilstrup

Dato : 12-09-07 19:32

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk>
skrev i meddelelsen

> det skal du jo sige... det kræver ikke den store politiske
> indsigt at se at begge medier er venstredrejede. Kig blot på
> indlæg om emnet de sidste par dage.

javist- alt der ligger umiddelbar til venstre for DF er i din
optik "venstredrejet".

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-09-07 20:48

Kim Frederiksen skrev:

> det skal du jo sige... det kræver ikke den store politiske indsigt at se at
> begge medier er venstredrejede. Kig blot på indlæg om emnet de sidste par
> dage.

Nej, det skal jeg ikke sige, det er sådan det er.

Politikken er en borgerlig avis, og DR er noget af
det mest afbalancerede man kan finde i dagens Danmark.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-09-07 12:26

> Politikken er en borgerlig avis, og DR er noget af
> det mest afbalancerede man kan finde i dagens Danmark.

Du er rablende idiot, hvis du selv tror du ovenstående sludder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-09-07 18:41

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Du er rablende idiot, hvis du selv tror du ovenstående sludder.

N_B_DK havde som sædvanligt intet bidrag til debatten.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-09-07 11:59

Peter Bang (slet 9AO5R) wrote:
> [...]
> ikke bryder sig om det.
>
> Det var ikke rygrad der prægede 6-årsdagen for Bin Ladens

Du var måske en af dem der mente, at Jyllands Posten havde lov til at tegne
hvad de ville, også selv om det var den hellige Profet?

De fleste HAR indrettet sig på de nye tilstande, - også i fx Tyskland,
England og USA. Det drejer sig kun om at finde "forklaringer" på ens
fejhed, - og dér er venstrefløjen gode leverandører.
"Kunstnerne" er endnu bedre, - som Flemming Jensen siger, i forhold til at
han ikke vil gøre grin med jihadier, "det er jo svage mennesker", - at det
er ham selv, der er et svagt menneske, falder ham ikke ind.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-09-07 12:18

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Du var måske en af dem der mente, at
>Jyllands Posten havde lov til at tegne
>hvad de ville, også selv om det var
>den hellige Profet?

Det er jo ikke noget man kan mene eller ikke mene. JP havde og
har naturligvis lov.

>De fleste HAR indrettet sig på de nye
> [...]

eeeeeeh ... ok.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-09-07 14:51

Peter Bang (slet I27OE) wrote:

> Det er jo ikke noget man kan mene eller ikke mene. JP havde og
> har naturligvis lov.

Ja, formet "lov", men de fleste velmenere mente jo at det var oprørende at
de gjorde det, man skulle vise "respekt" for de 1,5 mia, som man ofte
henviste til var blevet stærkt oprevne.

Nu tilbyder bin Laden jo det samme som Hizb ut-Tahrir, nemlig at vi ved at
konvertere kan komme ned på 2,5% i skat, - HER kender de vist ikke
danskerne, som jo ikke helmer før skatten er på 90%.

Bin Laden:

"There are no taxes in Islam, but rather there is a limited Zakaat [alms]
totaling only 2.5%. So beware of the deception of those with the capital.
And with your earnest reading about Islam from its pristine sources, you
will arrive at an important truth, which is that the religion of all of the
Prophets (peace and blessings of Allah be upon them) is one, and that its
essence is submission to the orders of Allah Alone in all aspects of life,
even if their Shari'ahs [Laws] differ."

"And did you know that the name of the Prophet of Allah Jesus and his mother
(peace and blessings of Allah be on them both) are mentioned in the Noble
Quran dozens of times, and that in the Quran there is a chapter whose name
is "Maryam," i.e. Mary, daughter of 'Imran and mother of Jesus (peace and
blessings of Allah be upon them both)? It tells the story of her becoming
pregnant with the Prophet of Allah Jesus (peace and blessings of Allah be
upon them both), and in its confirmation of her chastity and purity, in
contrast to the fabrications of the Jews against her. Whoever wishes to find
that out for himself must listen to the verse of this magnificent chapter:
one of the just kings of the Christians - the Negus - listened to some of
its verses and his eyes welled up with tears and he said something which
should be reflected on for a long time by those sincere in their search for
the truth."

"He said, "verily, this and what Jesus brought come from one lantern": i.e.,
that the magnificent Quran and the Evangel are both from Allah, the Most
High; and every just and intelligent one of you who reflects on the Quran
will definitely arrive at this truth. It also must be noted that Allah has
preserved the Quran from the alterations of men. And reading in order to
become acquainted with Islam only requires a little effort, and those of you
who are guided will profit greatly. And peace be upon he who follows the
Guidance."
September 7, 2007 06:30 PM

Det er rystende at store voksne mennesker MED intakte hjernemasser - så vidt
man ved - kan tro på det helt ustyrlige vås i Koranen, der er mere fornuft i
Fedtmule fra Anders And.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-09-07 16:03

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

> [...]

Det har jo noget med smag at gøre. Og heldigvis har vi i Danmark
også lov til at give udtryk for den slags. Selvom enkelte
sikkert er imod.

>Nu tilbyder bin Laden jo det samme som
> [...]
Bevares.

>Det er rystende at store voksne
>mennesker MED intakte hjernemasser - så vidt
>man ved - kan tro på det helt
>ustyrlige vås i Koranen, der er mere fornuft i
>Fedtmule fra Anders And.

Voksne mennesker tror jo på så meget vås.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-09-07 16:55

Peter Bang (slet KISP1) wrote:

> Voksne mennesker tror jo på så meget vås.

Men det er jo heldigvis ikke så mange, der vil dræbe dem, der ikke tror på
samme vås.