For mange blå skærme???
Fra : ali akbar ahmad

Dato : 11-07-01 18:04

Jeg får en del blå skærme. Som regel efter ml.½-2 timers brug ved nettet.
Sidst stod der bl.a:

OE ved 24x: CO57A889

Hvad kan der være galt?
En soft- eller hardwarefejl?
Nogen bud?

mvh

Ali

Fra : Ole Lønborg

Dato : 11-07-01 18:06

ali akbar ahmad wrote:

> Jeg får en del blå skærme. Som regel efter ml.½-2 timers brug ved nettet.
> Sidst stod der bl.a:
>
> OE ved 24x: CO57A889

Det kan være dårlig RAM, har du lige fået ny ?

/Ole Lønborg

Fra : Madsen

Dato : 11-07-01 18:38

"ali akbar ahmad" <aa@mail.dk> skrev:

> Jeg får en del blå skærme. Som regel efter ml.½-2 timers brug ved nettet.
> Sidst stod der bl.a:
>
> OE ved 24x: CO57A889
>
> Hvad kan der være galt?
> En soft- eller hardwarefejl?
> Nogen bud?

Ofte er 0E og 0D noget hardwaremæssigt.
Se evt her:
<http://www.infinisource.com/techfiles/fatal-0e-errors.html>
Det er ikke sikkert du kan finde lige præcis den fejl du har, men
som du ser så er det ofte noget med hardwaren, men kan også
være softwaren. I det hele taget kan det være ret så svært at
finde den egentlig årsag.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.