cbr forgaffel.
Fra : chris

Dato : 13-10-07 23:23

Hej Ng.
jeg er ved at samle en cbr 600 ´92 forgaffel.
på denne microfiche
http://www.ronayers.com/fiche/200_0296/front_fork_-_f2_-_91-94/front_fork_-_f2_-_91-94.cfm?man=ho&groupid=5140&parent=5120

kan jeg se hvordan det skal gøres. Men numrene 10 samt 13+ 14 kan jeg ikke
se om jeg skal putte ind i nr 6 før eller efter at jeg putter det hele ned
i nr 26.
mvh chris

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-10-07 00:02

"chris" <seer@noreply.de> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kan jeg se hvordan det skal gøres. Men numrene 10 samt 13+ 14 kan jeg ikke
> se om jeg skal putte ind i nr 6 før eller efter at jeg putter det hele

Dawz -
Delene10+12+13+14 skal indeni i 6 (inder-røret) og så skal hele pivtøjet ned
i 26. (husk nummer 9!)
20+22 skrues op igennem 26 nedefra og op i 14, 20 låses normalt med loctite,
husk at gøre delene rene først.
--
Brian Sørup
VFR 750.

Fra : Erling Christensen

Dato : 15-10-07 07:30

On Sun, 14 Oct 2007 01:02:10 +0200, "Brian Sørup"
<camaropower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>i 26. (husk nummer 9!)
>20+22 skrues op igennem 26 nedefra og op i 14, 20 låses normalt med loctite,

Det skal lige bemærkes, at 91-92 og 93-94 er forskellige.... Man kan
f.eks. ikke dele komponenter mellem disse 2, inden for samme F2 model,
da 93-94 er justerbar...

I hayens bogen er det afsnittene delt i 2 og mener faktisk også de
split tegninger der er i bogen også er vist for begge modeller...
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : chris

Dato : 15-10-07 21:28

Hej Brian..og Erling..
ja det var også sådan jeg har smalet dem, så det var jo heldigt:).
ja jeg ved der er forskel på de to mc´er men har ikke en haynes manual til
at kigge i.. såderfor måtte jeg opspore
en service manual på nettet...
( forresten brian har du fået installeret din manuellen scotoiler:)?
mange tak til jer begge. chris

Fra : Brian Sørup

Dato : 16-10-07 09:19

> [...]
> at kigge i.. såderfor måtte jeg opspore
> en service manual på nettet...
> ( forresten brian har du fået installeret din manuellen scotoiler:)?

Jeg må med skam meddele at min Loobman stadig ligger i posen, den skulle
gerne komme på i vinter når cyklen alligevel skal have en overhaling.
--
Brian Sørup
VFR 750