En uges ferie
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 12:47

I dag drager jeg til Frankrig, og er væk i 8 dage.

Buster er installeret på Søften Kattepension, og han kunne sagtens huske
stedet fra sidste år, for han hoppede fint ud af transportkassen og gik selv
ind i buret og hoppede op i vindueskarmen og satte sig til at trone..

Jeg selv skal lige have vasket op, lukket kufferten og et par andre småting,
og så har jeg arrangeret at jeg bliver kørt ind til Århus, hvor bussen kører
fra. Min chauffør kommer om ½ time..

Jeg vil ønske jer alle en skøn efterårsferie herhjemme..
Her er et link så I kan se hvad det er jeg skal opleve den næste uge:
www.taize.dk
Det er 3. gang jeg tager derned, der er bare så skønt...

Mange hilsener fra Louise

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 13-10-07 13:07

Louise skrev:

> [...]
> www.taize.dk
> Det er 3. gang jeg tager derned, der er bare så skønt...

Ej, hvor er jeg seriøst misundelig. Når du nu fortæller bagefter om
Busters ferie, kan du så ikke lige lade et ord falde om, hvor meget
fransk man skal kunne for at få udbytte af en Taize-tur?
http://www.taize.fr/ virker i øvrigt bedre end det link, du sendte

Venlig hilsen Dikte