Dette hit må I se - lidt positivt må der t~
Fra : Siri

Dato : 12-10-07 19:52

Denne her er altså - utrolig - jeg ville ønske, at man kunne se den i
halvt tempo

http://www.youtube.com/watch?v=hO_Tm7uGf4c

Afslutningssekvensen er helt sublim. Det er ialtfald første gang, at
Whitney Houstons skærende, vibratoløse skrålen er gået lige i hjertet på
mig.
Kunne det skyldes billedsiden i den skønne video?
Hvis nogen kender de gode tricks til en slow-motion playback, så er jeg
molto taknemmelig!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva

Dato : 12-10-07 20:41

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kunne det skyldes billedsiden i den skønne video?
> Hvis nogen kender de gode tricks til en slow-motion playback, så er jeg

Jeg vil prøve igen senere - den går hele tiden i stå.

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-10-07 20:45

> [...]
> Kunne det skyldes billedsiden i den skønne video?
> Hvis nogen kender de gode tricks til en slow-motion playback, så

Hej Siri.

Du har helt ret. Den video er helt utroligt god. Den skal gemmes kan
du tro. tak for den.

Kender desværre ikke nogle tricks m.h.t. at få den til at køre i
slowmotion, men jeg tror rent faktisk ikke at det vil være en
fordel.

Jeg ville bare ønske, at det var den kendte (nu afdøde) Hawaiianer
der sang hele vejen igennem. Han var bare så skøn. Han er også
berømt for "Over the Rainbow". Hele Hawaii var i sorg da han døde.
Jeg kan ikke lige huske hans navn.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan F

Dato : 12-10-07 20:57

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen kender de gode tricks til en slow-motion playback, så er jeg
> [...]

Prøv at kopiere adresselinjen ind på denne side: http://keepvid.com/

Derefter find en mediaplayer-afløser, der hedder VLC, for der kan man
regulere afspilningshastigheden.

Allan F

Fra : Siri

Dato : 13-10-07 21:53

> Prøv at kopiere adresselinjen ind på denne side: http://keepvid.com/
> Derefter find en mediaplayer-afløser, der hedder VLC, for der kan man
> regulere afspilningshastigheden.
> Allan F

Tusind tak, Allan F
Det vil jeg prøve en af dagene - lidt af en udfordring med lidt anden
net-brug end vanligt
Tro det eller ej - blandt mine venner regnes jeg for
net-kyndig-smånørdet og hjælper med at oprette emailadresser, søge
osv... *GG*
Potedask fra mine to "stue-tigre" til dine to madtyve-vildbasser (uha
den med gaflen.... tænke tænke over andre metoder....)

Fra : Allan F

Dato : 14-10-07 06:00

> [...]
> Potedask fra mine to "stue-tigre" til dine to madtyve-vildbasser (uha
> den med gaflen.... tænke tænke over andre metoder....)

Den der med gaflen må du nok snakke med Allan G om - jeg bruger trykluft på
dåse eller pebermynteolie.

Allan F

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-07 12:08

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den der med gaflen må du nok snakke med Allan G om - jeg bruger trykluft
> på dåse eller pebermynteolie.
>
> Allan F

Nemlig

Allan G

Fra : Allan F

Dato : 16-10-07 10:27

> Nemlig
>
> Allan G

Bare så i kan kende forskel:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1848&folder=1468&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-10-07 10:53

> Bare så i kan kende forskel:
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1848&folder=1468&limit_start=0&limit_user=15

Hej Allan F.

Hvor er de altså bare smukke dine to misser. Abyssinere er i det
hele taget utroligt smukke og elegante. Jeg kan godt se hvorfor
Kanel har fået sit navn.

De har begge nogle meget smukke farver. Jeg grinede lidt af Pegasus
og røret, han er helt skeløjet af anstrengelse i forsøget på at
komme igennem, meeeen det rør havde vist en for lille diameter. Det
er lige som når katte forsøger at klemme sig ned i en kasse der er
alt for lille. Det har jeg moret mig over mange gange.

Tusind tak fordi du ville "dele" dem med os andre. Billederne er
allerede overført til mit private album, der sidder de fleste af
gruppens misser og jeg nyder at kunne beundre allesammen når jeg har
lyst, også den anden Allan's to smukke MCO'er.

Fra : Allan F

Dato : 16-10-07 11:29

> [...]
> overført til mit private album, der sidder de fleste af gruppens misser og
> jeg nyder at kunne beundre allesammen når jeg har lyst, også den anden

Det er en murventil fra kælderen og ud, og jeg står selv udenfor. Jeg stod
og gjorde bil ren en dag, da jeg hørte Pegasus's stemme tæt på. Jeg kiggede
mig omkring, og kunne ikke forstå det, for jeg er altid omhyggelig med at
låse døren, for ellers render han ud. Efter lidt kiggen og lytten fandt jeg
hans anstrengte ansigt i røret. Det er rigeligt stort nok til at de kan få
hovedet ind og ud, men skuldrene er for store. Når jeg kommer hjem fra
arbejde, og der har været åbnet til kælderen, står de begge på toppen af en
reol og forsøger at kigge først, inden jeg låser op og går ind.

Allan F

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 20:19
Fra : Michael Brock

Dato : 16-10-07 14:31

Siri skrev den 12-10-2007:
> [...]
> Kunne det skyldes billedsiden i den skønne video?
> Hvis nogen kender de gode tricks til en slow-motion playback, så er jeg

Dejligt jeg smiler endnu ^^
Mic