Anbefaling af cv spejle til Hyundai Sonata~
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-10-07 22:29

Nogen som kan anbefale spejle til ovenstående. Jeg har på tidligere bil
brugt EMUK spejle, men de fåes desværre ikke til ovenstående.
Evt. nogen som har erfaring med deres Universa III, varenr. 100622.
Umiddelbart skulle de passe til alle biler med elspejle, hvis bare der er 8
mm til spejlglasset.
Jeg har også bemærket, at Oppi har lavet en model Espace 2, varenr. 103011,
hvor der står, at de skulle passe til ovenstående fra 2005 og frem. Jeg er
ikke klar over, om der er samme spejle på den nye model.
Evt. andre forslag. Jeg foretrækker nogen til sidespejlene og uden
gummistropper, da. f.eks. EMUK kan monteres på 10 sekunder og altid uden
yderligere tilpasning og rystelser.

Kurt

Fra : kjeld krogh

Dato : 14-10-07 05:52

Hej
Jeg køre i santa fe og bruger oppi spejle det er de bedste spejle nemme og
montere sider godt
mvh
Kjeld

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-10-07 00:28

"kjeld krogh" <kbkrogh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg køre i santa fe og bruger oppi spejle det er de bedste spejle nemme og
> [...]
Tak for svaret. Jeg vil nok underesøger nærmere, om det skal være Oppi
Espace 2 eller deres universale spejl. Eller måske Emuks universale spejl.

Kurt

Fra : HSLK

Dato : 23-10-07 08:21

Kurt B. Andersen kom med denne ide:
> [...]
> Evt. andre forslag. Jeg foretrækker nogen til sidespejlene og uden
> gummistropper, da. f.eks. EMUK kan monteres på 10 sekunder og altid uden

Hejsa

Vi har en Kia magentis fra 2005 vi bruger oppi spejle på den og er
meget tilfredse.
jeg har for at være på den sikekr side sat en elastik på så hvis de
skulle falde af så taber vi dem ikke med det er endnu ikke sket.

knus Henriette.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-10-07 00:58

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har for at være på den sikekr side sat en elastik på så hvis de skulle
> falde af så taber vi dem ikke med det er endnu ikke sket.

Jeg forsøger at finde ud af, om der findes Oppi, som passer direkte til
vores model. Ellers må det blive nogle universal spejle fra enten Oppi eller
Emuk.

Kurt