BiBoB åbner mandag :)
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 12-10-07 16:45

Så er der ny nyhedsmail ude, som fortæller BiBoB åbner på mandag :)

Lad os se hvad der sker ;)

Mvh
Johan

Fra : Christian F

Dato : 12-10-07 19:18

og ?

Fra : John

Dato : 12-10-07 19:23

Christian F skrev:
> og ?

Hvad prøver du på at sige?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-10-07 20:26

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad prøver du på at sige?

OG

altså han prøver at sige "og" og det går da
meget godt og så videre, og over til noget
helt andet.

Det kunne iøvrigt have været smart hvis man vidste
fra hvad tid man kunne bestille numre.
Jeg skulle gerne brug 4 som ender på de samme
4 cifre. Nu har jeg prøvet ved opstart af flere
mobilselskaber, og hvergang har jeg haft en
fornemmelse af snyd, for trods tidlig tilmelding har
det ikke været muligt.

Fra : Max

Dato : 12-10-07 20:47

Hej

> mobilselskaber, og hvergang har jeg haft en
> fornemmelse af snyd, for trods tidlig tilmelding har
> det ikke været muligt.

Hvorfor tror du det er snyd, det er jo ikke noget
lotteri du køber lodder i. Mon ikke den slags
nummerserier du er ude efter er noget de sælger,
det ville jeg da gøre hvis jeg var teleselskab.

--
Mvh Max

Fra : John

Dato : 13-10-07 11:21

Andersen [3650] skrev:

> Det kunne iøvrigt have været smart hvis man vidste
> fra hvad tid man kunne bestille numre.

Det står da i nyhedsbrevet og på deres hjemmeside:

"Men vi åbner mandag d. 15/10 med et godt velkomsttilbud."

Mvh

John

Fra : Anders Nielsen

Dato : 12-10-07 22:58

Hvis tråden er så umådelig uinteressant for dig, at du ikke kan finde på
noget mere intelligent at svare end "og", hvorfor lukker du så ikke dit
nyhedsprogram og finder på noget bedre at lave?
Det er da meget relevant for en tråd som denne, at et nyt mobilselskab nu
tager imod tilmeldinger.

Fra : Peter

Dato : 13-10-07 07:30

Hej.

Det kunne jo være at det går på at gruppen kaldes for
dk.teknik.telefoni.mobil, og han ikke lige kan se hvad det første indlæg har
med TEKNIK at gøre....

Men ifølge fundatsen er det altså iorden......
- selv om det nu godt kunne ligne unødig reklame.....

3. Fundats:
Alt om mobiltelefoni, telefoner og operatører.

--
Peter

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-10-07 21:32

Peter wrote:
> Men ifølge fundatsen er det altså iorden......
> - selv om det nu godt kunne ligne unødig reklame.....

Jeg er nu ikke fra BiBoB - selvom jeg bor i samme område som dem - og
møder deres varevogn af og til om morgenen på motorvejen...

Men ser blot med interesse med på BiBoB, da Frank typisk altid har et
eller andet i ærmet :) Men lad os se...

Mvh
Johan