Nokia 9500 Communicator
Fra : nesega

Dato : 11-10-07 15:42

Min Nokia 9500 Communicator er pludselig holdt op med at virke. Fejlen
er den, at den ikke kan startes op. Når jeg sætter batteriet i den
viser den NOKIA med stort blå skrift i nogle sekunder. Herefter bliver
skærmen hvid/grå og igen efter nogle sekunder skriver den igen NOKIA,
og sådan fortsætter det! Er der mon nogen, der ved hvorledes jeg
kommer ud over dette problem? Jeg har selvfølgelig checket, at der er
strøm på batteriet!

Jeg ved godt, at min "mursten" måske er ved at være lidt bedaget; men
ikke desto mindre er jeg glad for den!

Hilsen Karl Johan

Fra : nesega

Dato : 11-10-07 17:17

On 11 Okt., 17:46, "Anders \(6400 Sønderborg\)"
<anders.fo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> strøm på batteriet!
>
> Jeg ved godt, at min "mursten" måske er ved at være lidt bedaget; men

Ja så vidt jeg husker, har jeg aldrig opdateret den; men tror du jeg
kan opdatere den, når den ikke kan startes op?
KJ

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 11-10-07 18:51

Jeg vil tro at det er det der evt. er galt med den, men ved ikke, hvordan du
kan få forbindelse med den, når den ikke vil starte op.

Du kan jo tage kontakt til en unlocker, der tilbyder opdatering, og få en
snak med vedkommende.
Find den nærmeste her www.find-unlocker.dk

Fra : Snakee

Dato : 12-10-07 01:07

nesega skrev:
> Er der mon nogen, der ved hvorledes jeg
> kommer ud over dette problem? Jeg har selvfølgelig checket, at der er
> strøm på batteriet!

Den skal vel bare hardresettes.

http://kortlink.dk/4bat

Alle data du har lagt ind i telefonen bliver slettet ved denne manøvre
og telefonen føres tilbage til den dag den kom ud fra fabrikken.

> Jeg ved godt, at min "mursten" måske er ved at være lidt bedaget; men
> ikke desto mindre er jeg glad for den!

Det er skide ligemeget bare du er glad for den så er det underordnet
hvad andre synes desuden ville du ikke kalde den for en mursten hvis du
ser nogle af de telefoner jeg har rendt rundt med i gennem tiderne.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare