Ny arbejdsmobil (PDA)?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-10-07 16:10

Hej

På arbejdet har vi alle personale og pedeller fået en PDA Qtek S100 og siden
vi fik den har jeg ikke været særlig positiv over for den.
Det er godt nok noget af det væreste bras jeg har oplevet. Og kommunen vil
nok ikke køber en anden i stedet for.
Nu vil jeg køber min egen arbejdsmobil.
Det skal være en PDA eller noget lignende men hvilken skal det være? Den
skal kunne holder til alt hvad pedeller laver. Vi er jo ude i alt slags
vejr.
Prisen. Ja omkring 2000-2500 eller max 3000 kr.

Mvh Poul

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-10-07 16:11

Poul Johannsen wrote:
> [...]
> vejr.
> Prisen. Ja omkring 2000-2500 eller max 3000 kr.

Jeg er generelt meget glad for Palms Treo serie. Den fås dels i en
udgave med windows mobile, som nok svarer lidt til din QTEK. De
fås også med Palm OS, og her har du lidt flere valgmuligheder. Du
kunne fx. købe en brugt 650, eller en ny 680.

Jeg synes at mine har holdt fantastisk godt, jeg startede med en
treo 180, så en 650, så en 680 som kæresten ville have, og nu har
jeg selv en 750 (windows mobile 6). Mine er blevet ret fugtige, men
virker stadig fint, selv min gamle 650 som jeg egentlig godt vil sælge.

For extra beskyttelse har jeg købt en Otterbox 1900
   http://www.otterbox.com/products/pda_cases/1900/index.htm
Den bruger jeg når jeg er ude og ride, eller kanotur, eller ...

JonB