K810i og MyPhoneExplorer?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 08-10-07 17:24

Hej

Kan de to ikke snakke sammen? Min MPE kan ikke finde telefonen

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter

Dato : 08-10-07 18:11

Hej.

> Kan de to ikke snakke sammen? Min MPE kan ikke finde telefonen

Jo de kan, jeg køre med MyphoneExplorer på min K810i.......
- jeg bruger en bluetooth-dongle.......

Jeg ved ikke om det også kan fungere med usb-kablet, for det er da godtnok
noget skidt med den måde de har lavet USB forbindelsen i den telefon.....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-10-07 22:24

Peter skrev:

> Jeg ved ikke om det også kan fungere med usb-kablet, for det er da
> godtnok noget skidt med den måde de har lavet USB forbindelsen i den
> telefon.....

Samme med W810 - bruger kun BT - kabel er skod.
Hans

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-10-07 19:55

Jakob Griffel skrev:
> Hej
>
> Kan de to ikke snakke sammen? Min MPE kan ikke finde telefonen

Har du husket at installere USB driver i din computer?

--

Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-10-07 20:42

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev :

>Har du husket at installere USB driver i din computer?

Der skal ikke installeres nogen, medmindre man stadig bruger Win
98.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-10-07 21:26

Kerim Ellentoft skrev:
> Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev :
>

> Der skal ikke installeres nogen, medmindre man stadig bruger Win
> 98.

Hmm jeg har da lige installeret USB driver i en Vista.

--

Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-10-07 21:40

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev :

>Hmm jeg har da lige installeret USB driver i en Vista.

Hvilken?

Hvis det er for at se et drev, en usbnøgle, et kamera eller
lign., så kan jeg da ikke forestille mig, at det er nødvendigt i
en Vista, når det ikke er i 2000 eller XP.

Men det er klart yil en printer er det selvf. nødvendigt med en
driver til printeren, men det er ikke en usbdriver.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-07 22:04

Jakob Griffel wrote:
> Hej
>
> Kan de to ikke snakke sammen? Min MPE kan ikke finde telefonen

Se om dette skulle være tilfældet med K810i også:

Peculiarity at USB in combination with W810 and most other newer models:
If you plug the phone via USB, the phone shows a menu with two options:
File transfer or Phone mode. If you want to access the phone with
MyPhoneExplorer always use Phone mode

Fra : Jakob Griffel

Dato : 08-10-07 22:26

> If you want to access the phone with MyPhoneExplorer always use Phone
> mode.

Sådan har det også været ved de andre telefoner jeg har haft, så det er ikke
anderledes ved K810i'eren. Den står i telefon-tilstand som den skal. Og SE
PC Suite kan også finden den, men MPE kan ikke.

Min fhv W810 oh min K610i kan jeg godt se.
Er der kommet en opdatering til MPE?

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-10-07 22:37

Jakob Griffel skrev:

> Er der kommet en opdatering til MPE?

Seneste version er 1.6.3.

Du kan sætte mpe til selv at kontrollere om den er den nyeste version hver
gang den starter
Hans

Fra : Jakob Griffel

Dato : 09-10-07 10:20

> Seneste version er 1.6.3.

Ah, se det hjalp. Nu virker det. Tak for det

> Du kan sætte mpe til selv at kontrollere om den er den nyeste version hver
> gang den starter

Det kunne jeg vist ikke med den gamle version 1.5.xx

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-07 12:26

Jakob Griffel skrev:

> Ah, se det hjalp. Nu virker det. Tak for det

Dejligt at kunne hjælpe lidt

> Det kunne jeg vist ikke med den gamle version 1.5.xx

Legede først med det for ca. 3 versioner siden.
Hans