Afsendelse af sms idag?
Fra : Nicolai

Dato : 05-10-07 15:45

Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?

Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Fra : F.hansen

Dato : 05-10-07 15:55

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?
>
> Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Nej, det spasmer også i Horsens (telmore)

Fra : Sanne

Dato : 05-10-07 16:03

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen
> Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?
>
> Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Også her....Holstebro området - TDC

Sanne

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-10-07 16:22

Fri, 5 Oct 2007 17:03:12 +0200, skrev Sanne, på 14 linier, i
<47065256$0$93829$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

>"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen

>Også her....Holstebro området - TDC
>
>Sanne

Dog siger min telefon det mislykkes men nogle af dem kommer igennem
afligevel.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Sanne

Dato : 05-10-07 16:35

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> <47065256$0$93829$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> Dog siger min telefon det mislykkes men nogle af dem kommer igennem

Det samme her....
Mvh
Sanne

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-10-07 19:02

Sanne har bragt dette til verden:
> "Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i meddelelsen

> Det samme her....
> Mvh
> Sanne

Samme her, 2730 Herlev og Telmore.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 16:17

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?
>
> Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Virker fint her i Struer.

Mvh

Thomas

Fra : KR

Dato : 05-10-07 16:26

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen
> Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?
>
> Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Jeg kan heller ikke sende sms'er fra Esbjerg.
Kan dog godt modtage sms.
--
KR

Fra : KR

Dato : 05-10-07 16:33

Jeg skrev selv:
> Jeg kan heller ikke sende sms'er fra Esbjerg.
> Kan dog godt modtage sms.

Jeg gik lige ind på Telmore, Hjælp/ Support-chat
og der fandt jeg følgende:

Driftstatus:
05-10-2007 Kl. 14:08
Problemer med sms
Der er i øjeblikket problemer med afsendelse og
modtagelse af sms. Der arbejdes på at rette fejlen.
--
KR

Fra : F.hansen

Dato : 05-10-07 16:39

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der har problemer med at sende sms?
>
> Befinder mig i Odense C (Telmore / TDC)

Se mere her :
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?id=-1446618334&dogtag=f5_e_kc_di_mob