Nokia 6300 dækning
Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 04-10-07 14:33

Hej Alle
Vi har nogle Nokia 6300 som har dæknings problemer på Telia net, hvis man
kører og snakker samtidig falder de jævnlig ud. Er der kendte problemer med
antennen eller kan der være andre problemer?

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 04-10-07 15:49

Det er ikke sikkert det er telefonen den er galt med, det kan ligesågodt
være Telia's net der ikke dækker, der hvor der køres og så falder ud.

Fra : Snuden

Dato : 04-10-07 21:18

> "Ove Hvam Andersen" <oha@removedanaeg.invalid> skrev i en meddelelse

Kender en der osse har en 6300...og han bruger tdc...selvom han er steder
hvor der er god dækning...hakker samtalen...og forsvinder..han kigger på
signalstyrkeindikatoren...masser af signal...men det lyder ad H... til så
jeg tror der er et eller andet ved den telefon der ikke er iorden..

Snuden

Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 05-10-07 10:05

Hej Anders
"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> wrote in message
> Det er ikke sikkert det er telefonen den er galt med, det kan ligesågodt
> være Telia's net der ikke dækker, der hvor der køres og så falder ud.

Problemet mange forskellige steder og jeg kan ikke tro at Telias net er så
dårligt.

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 05-10-07 16:11

Det kan jeg så fortælle dig, at det er det.
Selvom Telia siger noget andet, har selv en mobil med Telia abb. i og den
falder temmeligt tit ud, når jeg er ude at køre - specielt i midt jylland