Samsung U600, Hvor i menuen finder jeg val~
Fra : Lars Kristensen

Dato : 03-10-07 22:10

Hej NG

Hvor finder jeg valg af "smtp server" i menuen på en Samsung U600 og hvilken
udgående smtp server skal/kan jeg benytte?

Er der en herinde som har fundet ud af at sætte e-mail klienten op på en
Samsung U600?
Jeg har mobilen så langt sat op, at jeg kan gå på nettet samt modtage e-mail
fra min POP3 konto. Desværre kan jeg ikke sende E-mail. Mobilen skriver
serverfejl hver gang jeg forsøger.

Er der nogen som ved hvorledes mobilen sættes op til også at kunne sende
E-mail, eller et link til selvhjælp?

Mobilen anvender Telmore og E-mail-kontoen haves hos
http://mail01.mxhotel.dk/web/

Vh.
Lars

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-10-07 22:11

"Lars Kristensen" <97481133NoSparmSkalFjernes@ltdcadsl.dk> skrev
:

>Hvor finder jeg valg af "smtp server" i menuen på en Samsung U600 og hvilken
>udgående smtp server skal/kan jeg benytte?

Du bør kunne bruge din internetudbyders smtp-server, altså
asmtp.mail.dk sammen med dit password - ellers spørg Telmore
eller se på deres supportside.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lars Kristensen

Dato : 03-10-07 22:30

Ok jeg vil prøve at anvende "asmtp.mail.dk". Ved du hvor i menuen på Samsung
U600 det skal tastes?

Vh.
Lars

-----

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-10-07 18:18

"Lars Kristensen" <97481133NoSparmSkalFjernes@ltdcadsl.dk> skrev
:

>Ok jeg vil prøve at anvende "asmtp.mail.dk". Ved du hvor i menuen på Samsung
>U600 det skal tastes?

Nope, men prøv at kig på
http://2f45x23k.msw-wsa1.com/a4_velkommen.asp?manualid=2029 og
brug e-mail som søgeord.
--
Kerim

Fra : Lars Kristensen

Dato : 05-10-07 21:49

Tak for hjælpen. Det hjalp at skifte til en anden udgående server

Vh.
Lars