SE w880i med TDCmaxSMS = kun nødopkald
Fra : Maria

Dato : 01-10-07 18:59

Jeg synes at min tlf. efterhånden tit skriver "kun nødopkald", så skal den
lige slukkes og tændes igen, så kan den bruges, nogen som har prøvet det
samme/ved hvad der er galt?

--
Maria

Fra : Anders

Dato : 01-10-07 19:01

Ved ikke liger hvad der er galt, men er den blevet opdateret for nyligt ?

Den kan måske være problemet...

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-10-07 19:59

> [...]

>lige slukkes og tændes igen, så kan den bruges, nogen som har prøvet det

Bruger du 3G?

Der er problemer med det nogle steder hos TDC.

I Slagelse, hvor jeg arbejder, er det upålideligt og kommer bl.a.
med denne meddelelse ret tit.

I Sorø, hvor jeg bor, virker det perfekt.

Så jeg har slået 3G fra og slår det kun til, når jeg har brug for
det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Maria

Dato : 01-10-07 20:31

Hej Kerim

> Bruger du 3G?
Ja det er vist nok slået til, nu du nævner det...

Gad vide om det er derfor, den nogle gange også skriver mine meddelelser
ikke er leveret...

Jeg prøver at slå 3G fra en gang.

Tak

mvh
Maria

Fra : John

Dato : 01-10-07 21:07

Maria skrev:
> [...]
> Ja det er vist nok slået til, nu du nævner det...
>
> Gad vide om det er derfor, den nogle gange også skriver mine meddelelser

Det er et kendt problem med W880. Problemet er der også hos Sonofon.

En softwareopdatering burde løse problemet.

Mvh

John

Fra : Jean

Dato : 01-10-07 21:31

Maria skrev:
> Jeg synes at min tlf. efterhånden tit skriver "kun nødopkald", så skal den
> lige slukkes og tændes igen, så kan den bruges, nogen som har prøvet det
> samme/ved hvad der er galt?

Hej Maria!

Det er din software, det er galt med.
Send den en tur på værkstedet i Odense via TDC Butikken.

Det er et kendt problem på den model, desværre, ellers en fed telefon.

Hvis du selv laver en update er det kun en "light"-update, hvorimod den på
værkstedet er en "fuld"-opdatering.

Mvh Jean.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-10-07 22:03

"Jean" <ask@me> skrev :

>Det er et kendt problem på den model, desværre, ellers en fed telefon.

Så må det også gælde K800i, men hvorfor virker det så perfekt på
nogle master og ikke andre?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jean

Dato : 01-10-07 22:46

Kerim skrev:

> Så må det også gælde K800i, men hvorfor virker det så perfekt på
> nogle master og ikke andre?

Godt spørgsmål. Men hvis en opdatering hjælper, så må det være telefonen og
ikke nettet/masten(erne)...

Mvh Jean.

Fra : Chano Andersen

Dato : 01-10-07 22:11

Jean wrote:
> Hvis du selv laver en update er det kun en "light"-update, hvorimod den på
> værkstedet er en "fuld"-opdatering.

Hvad er forskellen?

- Chano Andersen

Fra : Jean

Dato : 02-10-07 07:52

Chano Andersen skrev:
> Hvad er forskellen?

Jeg er ikke tekniker, men der er forskel

Mvh Jean.

Fra : Maria

Dato : 02-10-07 20:52

> [...]
>
> Det er et kendt problem på den model, desværre, ellers en fed telefon.
>
> Hvis du selv laver en update er det kun en "light"-update, hvorimod den på

Hejsa.

Jeg har allerede seneste software har jeg fået at vide.

mvh
Maria