Nokia 6110 batteri indikator
Fra : Janner

Dato : 24-09-07 16:21

Har problemer at min batteri indikator ikke følger med batteri standen ned.
Herved har jeg et par gange været ude for den pludselig er tør for strøm og
slukker midt i en samtale. Det er rimeligt belastende da jeg jo ikke får
nogen advarsel eller indikation på den er ved være tømt for batteri.

Nogen der har oplevet noget lignende eller nogen der kan fortælle om en
software update hjælper... Og kan man egentligt ikke gøre det selv ??? Kunne
ihvertfald med min gamle SE W810 ..

På forhånd tak

Jan

Fra : Anders

Dato : 24-09-07 17:10

Hold dig fra Nokia's mobiler, de sluger bare strøm.

Fra : Anders

Dato : 24-09-07 18:39

"Anders" skrev:

> Hold dig fra Nokia's mobiler, de sluger bare strøm.

Sikke et brugbart svar!

De sidste to telefoner jeg har haft har været en Nokia-model. Jeg er fuldt
ud tilfreds med batterilevetiden. Også på den 6110 navigator jeg har nu.

Mvh
Anders

Fra : Anders

Dato : 24-09-07 18:59

Han kom selv med et latterligt svar til mig forleden i en anden NG.

Fra : Janner

Dato : 07-10-07 14:27

> Han kom selv med et latterligt svar til mig forleden i en anden NG.

Jamen det beviser vel bare at du er et endnu størrer fjols end jeg når du
ligefrem sidder og lurer på at komme med en sviner

Fra : Anders

Dato : 24-09-07 18:42

"Janner" skrev:

> [...]
> software update hjælper... Og kan man egentligt ikke gøre det selv ???
> Kunne ihvertfald med min gamle SE W810 ..

Jeg har ikke oplevet det samme som dig. Min batt-indikator fungerer fint,
men jeg opdaterede også min software stort set med det samme jeg fik
telefonen. Jeg gjorde det via nokia pc suite, der egentlig bare henviser til
en hjemmeside hvor man kan downloade et software-update-program.

Mvh
Anders - Der ønsker dig tillykke med en GENIAL telefon