udbyder af tlf. nr?
Fra : Maria

Dato : 20-09-07 18:07

Jeg så på et tidspunkt en hjemmeside, hvor man kunne se hvor de forskellige
numre hørte til.

feks:
2123xxxx = tdc
2691xxxx = orange
osv.

--
Maria

Fra : Kim S

Dato : 20-09-07 18:25

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg så på et tidspunkt en hjemmeside, hvor man kunne se hvor de
> [...]
Efter nummerporteringens indførelse, kan du ikke
regne med noget som helst med det.

Mvh, Kim

Fra : penta@panto.com

Dato : 20-09-07 18:32

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så på et tidspunkt en hjemmeside, hvor man kunne se hvor de
> [...]

Nu kan man jo flytte sit nummer hvis man skifter selskab!
Så en sådan side vil blive unøjagtig med tiden......

/tomov

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-09-07 11:34

> Jeg så på et tidspunkt en hjemmeside, hvor man kunne se hvor de
> [...]

Senest besvaret her i gruppen 16/9 under overskriften "Startcifre" :)

Men her kommer linket så igen, som andre nævner er der dog ikke taget
forbehold for nummerportering, det er udelukkende de "oprindelige" brugere
der fremgår:

http://itst.dk/static/It%20og%20tele/Nummerforhold/Nummerliste%208-cifrede%20abonnentnumre.xls

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Maria

Dato : 25-09-07 16:44

> Men her kommer linket så igen, som andre nævner er der dog ikke taget
> forbehold for nummerportering, det er udelukkende de "oprindelige" brugere
> [...]

Hej Michael.

Mange tak for hjælpen

Maria