Nokia N76 - brug for hjælp til funktioner.~
Fra : Gitte Daphne

Dato : 20-09-07 12:19

Jeg har fået byttet mig til en Nokia N76, men har nogen problemer med at
finde rundt i menuerne.

Brugsforvirringen er desværre heller ikke til meget gavn, så jeg håber nogen
kan hjælpe.

* Displayet viser kun en brøkdel af, hvad der er plads til.. min bror har
haft den, og er kommet til at trykke på ét eller andet, men han ved så ikke
hvordan han fik den sat tilbage til at fremvise på fuld skærm i
klap-displayet.. nogen der har et fif/trick til, hvordan man får displayet
til at vise fuld skærm i selve klap-enheden ?

* Hvor kan man downloade ringetoner/alarmtoner til N76.. savner bl.a.
'Rooster', som jeg havde på min gamle 6131.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner fra
Gitte Daphne