Spørgsmål omkring Nokia E65 før-køb
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-07 16:22

Hej

Min første post synes, at være gået tabt - jeg kan ikke se den
ihvertfald.. så here goes igen:

Efter anbefaling her i gruppen er jeg faldet ret hårdt for Nokia E65 -
fatter ikke jeg ikke har kigget på den noget før.

Nuvel.. inden jeg slipper slanterne har jeg nogle spørgsmål omkring
den jeg ikke lige synes, at kunne finde på Nokias side.

1. WLAN funktionen kan den bruges til surf og msn samt mail mv?
2. Kan man få stereomusik ud af den via et sæt ørebøffer?
3. Hvor længe holder den strøm ved "hård" brug?
4. Hvordan fungerer VoIP?
5. Kan jeg bruge WLAN på mit WEP-beskyttede netværk med skjult SSID
samt adgang via MAC-adresse?
6. Har den lige så elendig samtalelyd som fx. Nokia 6300 og mange
andre modeller fra Nokia?
7. Kan jeg bruge Gmails javaapp på den?
8. Hvordan er kameraet i forhold til Nokia 6300?

På forhånd tak

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Peer

Dato : 19-09-07 22:06

Hej Martin!

Prøv at tage et kig på denne side =>
http://voipbloggen.dk/nokia-e65-som-voip-mobil-og-uundvaerlig-foelgesvend/
Den giver dig svar på nogle af dine spørgsmål

Jeg har selv lige købt en E65'er. Jeg har ikke de store erfaringer
endnu, men er indtil videre meget glad for den
Min trådløse router kører WEP med skjult SSID. Var nødt til at slå MAC
filteret fra, men har endnu ikke kigget efter om der evt. kunne være
en MAC adr. tilknyttet mobilen.

Mht. pkt. 6 og 8 kan jeg desværre ikke hjælpe.

Peer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-07 13:40

On Wed, 19 Sep 2007 21:05:55 -0000, Peer <Peer.Ege@gmail.com> wrote:

> [...]
>Min trådløse router kører WEP med skjult SSID. Var nødt til at slå MAC
>filteret fra, men har endnu ikke kigget efter om der evt. kunne være

Her Peer!

Vi kører samme setup på den trådløse del så det er dejligt det virker
- dog håber jeg, at finde MAC'en så jeg ikke behøver slå det fra.

Tak for link - det er super!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Peer

Dato : 20-09-07 18:29

> Vi kører samme setup på den trådløse del så det er dejligt det virker
> - dog håber jeg, at finde MAC'en så jeg ikke behøver slå det fra.
>
> Tak for link - det er super!

Det var så lidt. Og så har jeg fundet MAC adressen på mobilen. Den
står på æsken

Peer ...