Nokia Ordbog - tømme???
Fra : Pingadk

Dato : 16-09-07 18:50

Hej Igen, har set et par indslag omkring orbogen herinde og vil spørge
rent og kontant.

Man man slette ALT i ordbogen og så faktisk sætte den op selv?

Synes der er så mange mærkelige ord som man aldrig bruger.

Mvh
Pinga

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-09-07 20:24

Pingadk udtrykte præcist:
> [...]
>
> Man man slette ALT i ordbogen og så faktisk sætte den op selv?
>
> Synes der er så mange mærkelige ord som man aldrig bruger.

Her er jeg helt klart med på en lytter.
Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne rette alle fejlene i den, og
fjerne en masse skrammel som jeg ikke skal bruge.
Kai

Fra : Anja

Dato : 17-09-07 08:07

> Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne rette alle fejlene i den, og fjerne
> en masse skrammel som jeg ikke skal bruge.

Mener du ord som "LOVS"...?

Anja

Fra : Sanne

Dato : 17-09-07 10:07

"Anja" <nejnej@detduerikke.du> skrev i meddelelsen

> Mener du ord som "LOVS"...?
>
> Anja

Jeg vil gerne kunne fjerne f.eks. EDU som den vælger hver gang jeg skal
skrive DET

Åhr, det ville være skønt...så jeg lytter også med

Sanne

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-09-07 14:02

> Jeg vil gerne kunne fjerne f.eks. EDU som den vælger hver gang jeg skal
> skrive DET

Det må da være en Nokia ting. Min SE750 skriver det rigtigt. Nogle gange kan
den godt skrive forkert første gang, men husker det valgte.

Per

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-09-07 14:29

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> wrote in message

> Det må da være en Nokia ting. Min SE750 skriver det rigtigt. Nogle gange
> kan den godt skrive forkert første gang, men husker det valgte.

Næhh - det er det nu ikke - min 6233 skriver skam fint DET som den skal.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Pingadk

Dato : 17-09-07 14:48

On 17 Sep., 15:28, "Andreas M. Hansen" <nokk...@hotmail.com> wrote:
> "Per Thomsen" <PerThomsenN...@hotmail.com> wrote in message

> Næhh - det er det nu ikke - min 6233 skriver skam fint DET som den skal.
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen

Så jeg er ikke den eneste med dette problem - så hvis nogen ved
hvordan man eventuelt kan fjerne indholdet af ordbogen og selv
definere ord, så ....