W580i shakecontroll og forbindelse til pc
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-09-07 09:47

Hej

Har fået denne telefon via debitel igår.. Men kan sku ikke lige få den
der shakecontrol til at være aktiv. Mon den er defekt fordi bla
skridttælleren heller ikke virker?

Samtidigt kan jeg ikke lige få Pc suite til at finde telefonen ved USB
tilslutning..

Jeg startede med at sætte telefonen til computeren, hvorefter den
spurtge efter drivere og jeg satte driver cd´en i pc´en. Herefter
installerede jeg pc-suite fra cd´en.

Men pc-suite kan ikke finde telefonen, har prøvet at afinstallere
driverne og installere igen, men stadig kan den ikke finde telefonen.
Dog hvis jeg vælger filetranfer i telefonens menu ved tilslutning,
dukker pc-suite op at den er tilsluttet på denne metode og for at få
adgang skal man vælge pc-suite status. Men her kan den altså ikke
finde telefonen..
Jeg kan huske jeg havde det samme problem med en tidligere SE telefon,
men kan sku ikke lige huske hvordan det løses?

På forhånd tak, Bjarke