De har åbenbart prisgaranti....
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-09-07 21:10

Jeg har længe ville købe en Nokia E90, ikke en af de billigste telefoner....

Den billigste fandt jeg hos www.danskmobil.dk

Meeeeeeen må sgu erkende at de ikke er E-mærket + at der er (for) mange
stavefejl på deres hjemmeside, ja så tør jeg ganske enkelt ikke købe en
seriøs
telefon hos dem.

Derfor gik jeg ned i Telia butikken og fortalte dem at jeg var interesset i
at handle hos dem,
da de jo er en seriøs butik, men at jeg havde fundet telefonen til en
superpris på www.danskmobil.dk

De fortalte mig så at de ville sælge mig telefonen på samme vilkår og til
samme LAVE pris hvis
den butik jeg havde fundet den gode pris hos var en fysisk butik.

Og DanskMobil ER også en fysisk butik.

Måden de afgjorde det på var at hoppe ind på www.mobilpriser.dk og se om der
var et lille 'Hus-Icon'
ud for forhandeleren, og det ER der.....

Så telefonen er nu bestilt, får den til 1795 kr, og det er så med et forbrug
på 599 i 6 md.
Men det forbrug har jeg alligevel, sååååå Telefonen koster op til 7000
Kr andre steder.
Min totalpris bliver 5389 Kr, hvoraf jeg kan snakke for 3594 Kr

Håber dette er noget i andre også kan bruge

Mvh Henrik

Fra : John

Dato : 15-09-07 09:30

Henrik, Silkeborg skrev:

> Håber dette er noget i andre også kan bruge

Er den branded?

Mvh

John

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 15-09-07 12:22

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er den branded?
>

> Mvh
>
> John

Den er ikke kommet endnu, den er simlåst (de åbner den inden jeg får den),
men tror ikke den er branded.

Det kan jeg vende tilbage med en melding om når den lander...

Mvh Henrik