hotel i hanoi
Fra : thohei

Dato : 11-10-07 22:01

Vi flyver til Hanoi i slutningen af november og mangler et sted/hotel
at bo de første nætter. Nogle forslag? Vi er 5 voksne og to børn med
lyst til hyggelig overnatning og sjove oplevelser
kh Anne

Fra : Fl. Baumann

Dato : 12-10-07 19:10

"thohei" <heinesen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at bo de første nætter. Nogle forslag? Vi er 5 voksne og to
> børn med
> lyst til hyggelig overnatning og sjove oplevelser

Uha, der er rigtig mange gode, dårlige, billige og dyre hoteller
i Ha Noi.

Vi ville være sikre da vi landede første gang og tog til et af de
internationale og i dette tilfælde Melia Hotel.

Vi havde den helt og aldeles uundværelige Lonely Planet Viet Nam
http://www.lonelyplanet.com/worldguide/destinations/asia/vietnam
med, og kunne i ro og mag opsøge andre og billigere hoteller,
fundet gennem bla. Lonely Planet og gennem besøg på Kangaroo Café
http://www.kangaroocafe.com/

Forøvrigt må I ikke gå glip af at spise på Hoa Sua,
http://www.hoasuaschool.com/ en restaurant hvor forældreløse unge
trænes op til de mange gøremål inden for restaurantdrift... man
får forrygende mamse! (ligger max. 10 min. gang stik syd for
Hotel Melia på 28 Ha Hoi St)
--
Fl. Baumann