MS Windows
briani 27239
Vista og sidepanel
Fra : Søren

Dato : 12-10-07 17:17

Hej
jeg mener jeg har haft sidepanelet i vista til at fade ind
automatisk, hvis man kørte musen over i højre side af skærmen, men
nu kan jeg ikke finde ud af at få den til det.
Spiller min hukommelse mig et pus, eller hvor slår man det til.

Søren

Fra : PB

Dato : 12-10-07 18:38

"Søren" <vussi_v@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nu kan jeg ikke finde ud af at få den til det.
> Spiller min hukommelse mig et pus, eller hvor slår man det til.

Har du valgt transparens i

Højreklik desktop > Personalize > Window Color And Apperance > Enable
Transparency.

vh
PB

Fra : Søren

Dato : 12-10-07 19:45

> Har du valgt transparens i
>
> Højreklik desktop > Personalize > Window Color And Apperance > Enable
> Transparency.
>
> vh
> PB

Ja,
jeg tror det var i vista rc1 der var noget et sted der hed autohide
sidebar, kan bare ikke finde det her,
men det er måske ikke med mere : (

Søren

Fra : PB

Dato : 12-10-07 20:20

> Ja,
> jeg tror det var i vista rc1 der var noget et sted der hed autohide
> sidebar, kan bare ikke finde det her,
> men det er måske ikke med mere : (
>
> Søren

Ok, du mener autohide.