MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvilken memorystick til vista?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-10-07 04:52

Hej

Jeg skal have fat i en memorystick. Men hvilken skal jeg vælger? Den skal
understøtter readyboost.
På forhånd tak.

Mvh Poul

Fra : Jama

Dato : 12-10-07 07:54

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal have fat i en memorystick. Men hvilken skal jeg vælger? Den skal
> [...]

Vista klare Dem alle.
Mvh.Jama

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-10-07 08:41

> Vista klare Dem alle.
> Mvh.Jama

Og husk, du får, hvad du betaler for.... Stol aldrig på de billige, jeg har
brændt snuden et par gange på dem. Køb en mærkevare.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-07 08:55

Jeg har fra forskellige steder læst/hørt, det bedre kan svarer sig at bruge
pengene på ram i PC'en fremfor at bruge dem på en USB stick
Kan nogen bekræfte / afkræfte dette.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 12-10-07 09:49

Det kommer jo an på hvad du skal bruge den til.
Hvis det er til at overføre filer hjælper det jo intet med mere RAM i
stedet.
Men det du tænker på er jo nok Readyboost. Der må det siges at rigtig
RAM er at foretrække men kan man ikke sætte mere i kan Readyboost
måske give et lille ekstra kick hvis computeren kun ligger lige på
grænsen til at kunne klare Vista.

Fra : Anders

Dato : 12-10-07 08:52

> [...]
> Hej
>
> Jeg skal have fat i en memorystick. Men hvilken skal jeg vælger? Den skal

Sandisk Ducati 4GB kører rimelig godt, og så ern den lidt flashy at se på :)

Fra : Peter Caspersen

Dato : 12-10-07 19:20

Hej Poul

Jeg har et verbatim køb i føtex det virker fint de havde 2 slags Verbatim da
jeg købte for en mrd. siden og jeg købte den lidt dyre
kunne ikke lide udsenet på den bilige og Readyboost kan også fint køre på
stikket.

Peter

Ps jeg har også et par gamle usbstik de kan ikke køre Readboost.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-10-07 00:16

Peter Caspersen wrote:

> [...]
> jeg købte for en mrd. siden og jeg købte den lidt dyre
> kunne ikke lide udsenet på den bilige og Readyboost kan også fint køre på

Kunne du ikke sætte nogle punktummer?

Og læse her:

Jesper Poulsen

Fra : Peter Caspersen

Dato : 14-10-07 21:47

det er sådanne tosser som dig Jesper der gør at vi ikke gider at svare på
folks spørgsmål og så kan du selv stætte punktum
Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-07 22:17

On Sun, 14 Oct 2007 22:46:30 +0200, "Peter Caspersen"
<pc@caspernet.dk> wrote:

>det er sådanne tosser som dig Jesper der gør at vi ikke gider at svare på
>folks spørgsmål og så kan du selv stætte punktum

Punktummerne er nu rare at have men det er rent faktisk mangelfuld
citatteknik der gør, at man ikke gider svare folk :)

At jeg så lige gjorde det alligevel er, at jeg nærer et spinkelt håb
om, at du vil tage det til dig

Der er en dybere mening med det. Det er ikke blot "håbløse"
regelsæt/retningslinier.

Betragt usenet som den lokale Café - der opfører man sig jo heller
ikke bare som det passer en fordi man har lyst.

Eller gør man?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-10-07 07:41

Peter Caspersen wrote:
> det er sådanne tosser som dig Jesper der gør at vi ikke gider at svare på
> folks spørgsmål og så kan du selv stætte punktum

*PLONK*

Jesper Poulsen