Cisco 2900 switch reagere ikke i consol
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-07 16:48

Hej gruppe,

Har en CISCO 2900-xl switch, denne reagere ikke på tastetryk i hyperterm,
men kan se hvis jeg hiver et kabel, eller sætter et i, at den skriver
interface up and down.
Når jeg starter den op når den til:

Press RETURN to get started!

%SYS-5-CONFIG_I: Configured from memory by console
%SYS-5-RESTART: System restarted --
Cisco Internetwork Operating System Software
IOS (tm) C2900XL Software (C2900XL-HS-M), Version 11.2(8.6)SA6, MAINTENANCE
INTE
RIM SOFTWARE
Copyright (c) 1986-1999 by cisco Systems, Inc.
Compiled Fri 10-Dec-99 14:47 by cchang
C2900XL INIT: Complete

Hvor jeg så ikke kan trykke enter for og komme igang med den.

Har også prøvet og trykke på MODE knappen mens den starter op for og se om
jeg kunne
skrive noget der, dette kan jeg heller ikke.

Har prøvet det samme rollover kabel i en Cisco router hvor alt fungere som
det skal,
nogen der har nogle ideer hvad der kan være galt?
--
Venlig Hilsen

Kristian W. Asmussen