Zend Studio Neon
Fra : Martin

Dato : 12-10-07 02:26

Ville da bare lige oplyse om at Zend er gået sammen med eclipse
projektet PDT, og har fået udviklet det GRATIS Zend Studio Neon..
fabelagtigt, med næsten alle de gode ting fra Zend Studio, og proppet
ind i Eclipse universet - Det kan næsten ikke blive bedre!

Jeg har testet Zend Studio Neon hele ugen, og jeg må sige at det rigtig
dejligt at arbejde med, dog kan det godt mærkes at det stadig er i beta,
men det lover virkelig godt.

Desuden så er det jo også muligt at smide alle de andre Eclipse ting ind
i, såsom Aptana (fabelagtig avanceret javascript/AJAX editor) og
selvfølgelig RDT projektet (Ruby on Rails) - Alt sammen helt gratis og
opensource - præcist som det skal være!

http://www.zend.com/free_download/studio
http://www.aptana.com/
http://rubyeclipse.sourceforge.net/