Erfaringer med Laptops.dk?
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-10-07 18:13

Er der nogen som har erfaringer i at handle med laptops.dk?

Peter Jensen

Fra : ///M

Dato : 12-10-07 18:24

Peter Jensen wrote:
> Er der nogen som har erfaringer i at handle med laptops.dk?

Jeg er erhvervskunde og forventer: a) pålidelig levering b) smidig
kundeservice.

De missede en lagervare-levering med små 4 uger.
Blev lovet en større HD i maskinen som kompensation, blev leveret med den
fra bestillingen. Ikke specielt betydningsfuldt for mig, men de bør ikke
love noget og så fravige det.

Blev svinet til fordi jeg skrev til dem på den forkerte email og spurgte om
levering.

I ordrebekræftelsen stod dette:
salg@laptops.dk

Venligst mail, i stedet for at ringe, vi svarer hurtigt.

Salg 70 222 111 (man-fre 9-17)

Jeg mailede derfor til salg@laptops.dk men det fik jeg en svinder for at af
en sælger.
Min efterfølgende klage over kunderservicen blev fejet ind under gulvtæppet
af den pågældende sælger. Jeg gad ikke bruge mere tid og har dem i min sorte
bog.

0 ud af 10 point.

Måske jeg blot var uheldig?

mvh
///M

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-10-07 21:06

"///M" <nomail@mail.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> Min efterfølgende klage over kunderservicen blev fejet ind under
> gulvtæppet af den pågældende sælger. Jeg gad ikke bruge mere tid og har

Tak for svar.

Det lyder ikke betryggende. Jeg skal bruge en harddisk til en IBM Thinkpad
R40 og har set at de nogle diske fra nogle maskiner som er blevet harddisk
opgraderet. Jeg kan ikke rigtig få svar på om diskene ligefrem er brugte -
man køber jo ikke en brugt disk!

Peter Jensen

Fra : Allan I Jensen - OZ1~

Dato : 13-10-07 11:10

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgraderet. Jeg kan ikke rigtig få svar på om diskene ligefrem er brugte -

Hej
Nu har jeg selv et par R40 og R40e - og jeg har selv købt harddiske andre
steder og monteret uden problemer.
Det kan anbefales at man anvender Western Digital
http://www.westerndigital.com/en/products/Products.asp?DriveID=314
pga deres lave powerforbrug og det at de kan tåle 60 Grader (Max
arbejdstemperatur) - hvor det er alm at anvende 45 eller 55 graders typer.
her er feks en dansk forhandler:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2095636
Mvh
Allan

Fra : Mads

Dato : 12-10-07 22:38

On Fri, 12 Oct 2007 19:13:23 +0200, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

>Er der nogen som har erfaringer i at handle med laptops.dk?

Hej

Jeg købte en bærbar hos dem for nogen måneder siden og
selvom den skulle opgraderes med ekstra RAM blev den
leveret 2 dage efter. ( Ja, jeg ved godt det kun tager 2
minutter at smide en stang RAM i, men alligevel )

En af mine venner købte en bærbar samme sted, på min
anbefaling, for 2 uger siden. Også med ekstra RAM.
Den blev også leveret 2 dage senere.

Begge maskiner fungerer upåklageligt, så jeg kan kun
anbefale forretningen.

mvh Mads

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-10-07 15:53

> Er der nogen som har erfaringer i at handle med laptops.dk?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Jensen

Tak for alle informationer. Jeg har tidligere hørt at laptops.dk havde et
blakket ry, men er nu i tvivl. Jeg kan dog stadig ikke få svar på om det er
brugte diske de tilbyder fra harddisk opdaterede maskiner.

Jeg vælger dog at handle andetsteds.

Peter Jensen

Fra : Mads

Dato : 14-10-07 16:36

On Sat, 13 Oct 2007 16:52:36 +0200, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

>Tak for alle informationer. Jeg har tidligere hørt at laptops.dk havde et
>blakket ry,

Du kan jo næsten ikke finde en Internet butik hvor der slet ikke
er nogen der har haft dårlige oplevelser. Jeg har selv handlet i
en 15 - 20 forskellige butikker næsten månedligt igennem de
sidste 10 år og foreløbig har jeg ikke haft nogen problemer af
betydning.

mvh Mads

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-10-07 15:49

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en 15 - 20 forskellige butikker næsten månedligt igennem de
> sidste 10 år og foreløbig har jeg ikke haft nogen problemer af

Jeg har faktisk heller aldrig haft problemer, men engang læste jeg om
problemer med laptops.dk og at IBM ikke kunne hitte ud af hvor laptops.dk
fik de IBM maskiner fra som de solgte. Derfor stak jeg lige en finger i
jorden.

datorbutikken.com i Sverige kan derimod ikke anbefales. Jeg bestilte et 4 Gb
SD kort til mit kamera hvorefter jeg modtog en memorystick selvom der på
ordrebekæftelsen stod SD kort. Firmaet indrømmer at de ikke kan levere varen
selvom den længe stod på deres hjemmeside som klar til levering. Nu kæmper
jeg for at få mine 394 kroner tilbage som blev hævet i forb. med leveringen
at memorysticken og det går meget trægt.

Peter Jensen