installation af fedora 7
Fra : Henrik Hartig

Dato : 01-10-07 20:26

Hej
Jeg har lagt boot.img og startet installationen af fedora 7.0 over
internettet, men hvad skal jeg skrive (ved hhtp-install) som
netsted?
og
fedora-katalog?

/henrik

Fra : Henrik Hartig

Dato : 01-10-07 21:13

Fandt svaret:

ftp.crc.dk på den øverste linie og
/fedora/linux/releases/7/Fedora/i386/os
på linien under

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 06-10-07 22:23

Henrik Hartig skrev:
> [...]
> Jeg har lagt boot.img og startet installationen af fedora 7.0 over
> internettet, men hvad skal jeg skrive (ved hhtp-install) som

Hej, hvor kan jeg finde Fedora 7 ??, når jeg søger kommer jeg kun til
6eren, kan du give mig et link vil jeg blive glad?.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-10-07 00:14

KE Kofod / 7100 <dytbaat@hergaardetgodt.dk> writes:

> Hej, hvor kan jeg finde Fedora 7 ??, når jeg søger kommer jeg kun til
> 6eren, kan du give mig et link vil jeg blive glad?.

Fx. her:

http://mirror.aarnet.edu.au/pub/fedora/linux/releases/7/

Bemærk at katalogstrukturen er ændret fordi man holdt op med at skelne
mellem base og extra efter FC6. F8 er i øvrigt ved at være på
trapperne.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-10-07 00:39

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> writes:

> Bemærk at katalogstrukturen er ændret fordi man holdt op med at skelne
> mellem base og extra efter FC6.

Schludder: Mellem CORE og extra s'føli.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 07-10-07 01:40

Peter Dalgaard skrev:

> Schludder: Mellem CORE og extra s'føli.

Tak for din hjælp, men fandt selv ud af at hente den på " CRC " og fik
brændt skiven og har nu installeret den på min HD, men der kommer nu nok
flere spørgsmål, hi hi.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Henrik Hartig

Dato : 07-10-07 22:35

> Hej, hvor kan jeg finde Fedora 7 ??, når jeg søger kommer jeg kun til
> 6eren, kan du give mig et link vil jeg blive glad?.
Her er en masse spejle:
http://mirrors.fedoraproject.org/publiclist/Fedora/7/

Kan anbefale "belnet.be", hvis du vil installere over nettet. - Der er
fuld båndbredde.

/henrik

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 08-10-07 07:01

Henrik Hartig wrote:
> Kan anbefale "belnet.be", hvis du vil installere over nettet. - Der er
> fuld båndbredde.
>
> /henrik

Eller i al beskedenhed:

http://ftp.crc.dk/fedora/linux/releases/7/

Jeg ved ikke om 1 Gbit er større eller mindre end
"fuld båndbredde"

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-10-07 07:44

Mogens Kjaer <mk@crc.dk> writes:

> Jeg ved ikke om 1 Gbit er større eller mindre end

Det kommer vel an på hvor længe de der bits er om at trille over
kabelet.

Fx havde jeg engang et modem der kunne klare det på 8 døgn.

Men bortset fra det - er stærkt fristet af TDC's Citydims - 15 Mbit/s
må man da kunne mærke når der er sårn en brandslange i den anden ende.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Henrik Hartig

Dato : 08-10-07 17:23

> Eller i al beskedenhed:
>
> http://ftp.crc.dk/fedora/linux/releases/7/
>
> Jeg ved ikke om 1 Gbit er større eller mindre end
> "fuld båndbredde"
>
> Mogens

Skulle nok have formuleret mig anderledes. Jeg mener den har vist sig at
være STABIL og bruge min 5mbit-båndbredde fuldt ud.. crc.dk har været
ustabil for mig.
/henrik