Linux
Fra : gil

Dato : 28-09-07 21:58

Hvilken bærbar/laptop til Linux (SuSE) kan i anbefale?

--
gil

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-09-07 22:22

gil wrote:
> Hvilken bærbar/laptop til Linux (SuSE) kan i anbefale?

Kan sige dette:
- Vælg en bærbar uden Broadcom netkort. Hvis der er noget som helst
der står Broadcom på, så vælg den ikke.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 08-10-07 13:10

On 2007-09-28, Jesper Staun Hansen <jeshan@es.aau.dk> wrote:

| Kan sige dette:
| - Vælg en bærbar uden Broadcom netkort. Hvis der er noget som helst
| der står Broadcom på, så vælg den ikke.

Hvorfor?

I min IBM Thinkpad R52 er der et Broadcom ethernet (100/1000 Mbit) netkort, og
det virker da ganske fint. Bortset fra jeg mest bruger det trådløse
så jeg har aldrig haft det i brug særligt længe.

Er det da ustabilt?

--
Bo Simonsen | http://bo.geekworld.dk
Datamatiker, B.Sc, stud.scient | bo@geekworld.dk

Fra : John

Dato : 29-09-07 11:21

gil skrev:
> Hvilken bærbar/laptop til Linux (SuSE) kan i anbefale?

IBM/Lenovo T-series.

Mvh

John

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 29-09-07 13:08

gil wrote:
> Hvilken bærbar/laptop til Linux (SuSE) kan i anbefale?

En Toshiba med Intel PRO/Wireless skulle være god.
Der er linux-drivere til Intel PRO:
http://support.intel.com/support/notebook/sb/CS-006408.htm
Notebook Products
Download Linux* drivers for Intel® PRO/Wireless Network
Connection

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 29-09-07 19:49

gil wrote:

> Hvilken bærbar/laptop til Linux (SuSE) kan i anbefale?

lenovo z61p virker fint, fint med kubuntu 7.04

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

The US population is 4 % of the global one. They produce 23 % of the global
pollution.