netgear
Fra : GJ

Dato : 11-10-07 18:49

hej gruppe
er der nogle her der kan hjælpe mig med hvordan jeg opsætter min netgear
router så jeg kan få adgang til min pc ude fra.

mvh

gert

Fra : peja

Dato : 11-10-07 18:59

"GJ" <gnj@(fjern)post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> er der nogle her der kan hjælpe mig med hvordan jeg opsætter min netgear
> router så jeg kan få adgang til min pc ude fra.

Her har du lnok øsningen - held og lykke

http://www.portforward.com/default.htm

KH
Pernille

Fra : peja

Dato : 12-10-07 18:50

> [...]
> er der nogle her der kan hjælpe mig med hvordan jeg opsætter min netgear
> router så jeg kan få adgang til min pc ude fra.

Måske med den her http://www.portforward.com/default.htm

Pernille

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-10-07 19:03

On 2007-10-11 19:48:51 +0200, "GJ" <gnj@(fjern)post4.tele.dk> said:

> hej gruppe
> er der nogle her der kan hjælpe mig med hvordan jeg opsætter min netgear
> router så jeg kan få adgang til min pc ude fra.

På hvilken måde have du tænkt dig at få adgang til din PC "udefra"?

FTP? VNC? Andet remote snask?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen