netværks problem
Fra : PeF

Dato : 11-10-07 14:47

jeg prøver i denne gruppe da problemet synes at være relateret til mit
netværk.

Jeg har en ny medion "mediacenter pc" . Softwaren er vista premium.
Jeg har router med trådløs netværk.

Det trådløse netværk fungerer tilsyneladende uden problemer .....lige
bortset
fra når jeg/vista forsøger via internettet at opdatere programguiden til
tv-tuneren. Jeg bruger
den mediacentersoftware som er en integreret del af vista.

Så kommer der blot en meddelse om at "server ikke er tilgængelig"....kan
se den står og
tygger lidt på opgaven og jeg har også et par gange konstateret at den
viser f.eks. 18% downloadet.

Det underlige er, at hvis jeg i stedet for det trådløse netværk bruger
et kablet netværk, fungerer
opdateringen upåklageligt!!

Herudover har jeg også et problem med at hente licensfiler når jeg har købt
musik på nettet...det vil den heller ikke!

Håber der er nogen der har et bud på hvad der kan forårsage problemet.

mvh
per