IE7 - vinduesstørrelse?
Fra : Klaus H

Dato : 11-10-07 21:50

Min maskine "husker" ikke længere størrelsen på vinduet fra sidste gang.
Skal trække vinduer op i den størrelse jeg ønsker, hver gang.
Hvor er det lige at jeg retter det?

Klaus H

Fra : KentBM

Dato : 12-10-07 19:16

Klaus H wrote:
> Min maskine "husker" ikke længere størrelsen på vinduet fra sidste gang.
> Skal trække vinduer op i den størrelse jeg ønsker, hver gang.
> Hvor er det lige at jeg retter det?
>
> Klaus H

Prøv at trække vinduet ud i passende størrelse og hold
skift/shift-tasten nede, når du lukker ved tryk på krydset. Sådan
plejede det at virke

--

Kent

Fra : Klaus H

Dato : 12-10-07 22:42

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at trække vinduet ud i passende størrelse og hold skift/shift-tasten
> nede, når du lukker ved tryk på krydset. Sådan plejede det at virke
>
> --

Det virker stadig ikke.
Filmapper har også skiftet størrelse ved åbning.
Vinduet fra Messenger har dog ikke skiftet størrelse.

Klaus H

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-10-07 13:49

Klaus H wrote:

> Det virker stadig ikke.
> Filmapper har også skiftet størrelse ved åbning.

Er det ikke bare at højreklik på ikonet vælg egenskaber. Ved kør sæt den
til maximeret .

--
ad

Fra : Klaus H

Dato : 20-10-07 21:07

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshabeda@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare at højreklik på ikonet vælg egenskaber. Ved kør sæt den
> til maximeret .

Nej, for jeg vil ikke have alle vinduer maksimeret. Kun når jeg åbner den
første.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 23:33

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> "Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshabeda@gmail.com> skrev i en meddelelse

Denne her metode virkede for mig.
Åben browser og maksimer.
Åben nyt vindue og træk ud til den ønskede størrelse.
Luk først det maksimerede vindue.
Tryk Ctrl. og luk ved at klikke på krydset.

M.v.h.
Poul

Fra : Klaus H

Dato : 31-10-07 23:36

> [...]
> Åben nyt vindue og træk ud til den ønskede størrelse.
> Luk først det maksimerede vindue.
> Tryk Ctrl. og luk ved at klikke på krydset.

Tak, Poul. Det virkede også her.

Klaus H