Andet multimedie
bentjuul 3670
.cbr ( fil) hvordan printer man sådan en f~
Fra : Reiner Hass

Dato : 11-10-07 03:07

..cbr-filer bliver brugt ifbm scanning af tegneserier så de kan læses
på pc'en .

men hvordan printer man en sådan ud ?

Fra : emj

Dato : 11-10-07 06:25

Reiner Hass skrev:

>.cbr-filer bliver brugt ifbm scanning af tegneserier så de kan læses
>på pc'en .

Hvem har bildt dig det ind?

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-10-07 10:55

http://filext.com/file-extension/cbr

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Reiner Hass

Dato : 11-10-07 14:06

"Villy Erichsen" <spam@hammel-by.dk> skrev i meddelelsen

> http://filext.com/file-extension/cbr
>
> --
Det link har jeg været inde på før i min jagt på at finde en måde at printe
siderne ud på.

Det må kunne lade sig gøre.

Fra : Reiner Hass

Dato : 11-10-07 15:51

Ignorer - jeg har selv fundet ud af det-

Fra : Max

Dato : 11-10-07 16:05

Hej Reiner

> Ignorer - jeg har selv fundet ud af det-

Tak fordi du så fortæller om løsningen.

--
Mvh Max

Fra : Reiner Hass

Dato : 11-10-07 16:12

> Hej Reiner

> Tak fordi du så fortæller om løsningen.
>
> --

løsningen var at åbne .cbr-filen og omdøbe den til jpg via CDisplay(program
til at vise .cbr-filer)

Fra : emj

Dato : 11-10-07 16:56

Reiner Hass skrev:

> løsningen var at åbne .cbr-filen og omdøbe den til jpg via CDisplay(program
>til at vise .cbr-filer)

)

Hvorfor hulen skannede su så ikke bare din tegneserie ind i *.jpg fra
begyndelsen )

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Reiner Hass

Dato : 11-10-07 19:17

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> )
>
> Hvorfor hulen skannede su så ikke bare din tegneserie ind i *.jpg fra
> begyndelsen )

Fordi det er nogle tegneserie jeg har hentet ned fra nettet i .cbr format.
Ikke noget
jeg har skannet selv.