Hvidkålssalat
Fra : iSteen

Dato : 28-09-07 15:29

Jeg får mange nye inputs i kantinen på mit job.
Forleden fik jeg noget salat, der vist var både hvidkåls- og
rødkålssalat. Det var ikke bare rå kål, det var vendt i en form for
dressing eller lign.

Hvordan serverer man normalt sådan en gang salat?

Jeg kunne godt tænke mig at forsøge mig med at snitte en omgang hvidkål,
men det virker da lidt trist og kedeligt, hvis der bare ligger sådan
nogle strimler i en skål, uden noget andet.....gør det ikke?

Fra : Ole Pedersen

Dato : 28-09-07 15:36

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at forsøge mig med at snitte en omgang hvidkål,
> men det virker da lidt trist og kedeligt, hvis der bare ligger sådan
> nogle strimler i en skål, uden noget andet.....gør det ikke?

Det kunne være coleslaw du har haft fingrene i, og opskriften må kunne
"googles"

mvh
Ole

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-09-07 15:48

On Fri, 28 Sep 2007 16:29:15 +0200, isteen@gmail.com (iSteen)
klip
>Jeg kunne godt tænke mig at forsøge mig med at snitte en omgang hvidkål,
>men det virker da lidt trist og kedeligt, hvis der bare ligger sådan
>nogle strimler i en skål, uden noget andet.....gør det ikke?

Det skal have olie og citron, så er det supert
mvh Ebbe

Fra : iSteen

Dato : 28-09-07 15:58

Tak for begge forslag.
Jeg styrter ud og køber hvidkål i næste uge, og prøver begge variationer