Hvor køber man billige 2 styrke briller
Fra : Hald Esperson

Dato : 03-10-07 07:47

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe til mit
spørgsmål. Henvis mig gerne.
Jeg skal have et par nye 2 styrke briller. Jeg synes at
priser på kr. 2000 for et par er rent røveri.
Ved nogen hvor man kan få dem billigere?

--
Hilsen Hald H.

Fra : ben9

Dato : 03-10-07 10:24

Hald Esperson wrote:
> [...]
> Jeg skal have et par nye 2 styrke briller. Jeg synes at
> priser på kr. 2000 for et par er rent røveri.
> Ved nogen hvor man kan få dem billigere?

http://www.louisnielsen.dk/

ellers sku det være betydeligt billigere i svenskerland - som så meget andet

Fra : Workingmom

Dato : 03-10-07 11:40

Hald Esperson skrev:
> [...]
> Jeg skal have et par nye 2 styrke briller. Jeg synes at
> priser på kr. 2000 for et par er rent røveri.
> Ved nogen hvor man kan få dem billigere?

Jeg har aldrig set det - jeg køber enkeltstyrke hos Tiger og i Føtex, og
så har jeg altid en 2-3 par med mig og skifter.

De koster mellem 20 og 175 kr (så er de også smarte - de sidste)

Tine Ditmar

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-10-07 18:33

On Wed, 3 Oct 2007 08:46:42 +0200, "Hald Esperson"
<ingen@dumme.emails> wrote:

>Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe til mit
>spørgsmål. Henvis mig gerne.

>Jeg skal have et par nye 2 styrke briller. Jeg synes at
>priser på kr. 2000 for et par er rent røveri.

Det kan du mene - Jeg betalte knap 5000 for mine

<mlr>

Fra : -= JF =-

Dato : 03-10-07 21:09

Hald Esperson skrev:

> Jeg skal have et par nye 2 styrke briller. Jeg synes at
> priser på kr. 2000 for et par er rent røveri.
> Ved nogen hvor man kan få dem billigere?

Nu er 2000 ikke alverden for flerstyrkebriller, men prøv at kigge hos
Louis Nielsen. Han er svjv i den billige ende blandt optikere.

--
Mvh. John

Fra : Hald Esperson

Dato : 06-10-07 18:52

Tak for alle svarene. Jeg vil kikke på Louis Nielsen website.

--
Hilsen Hald H.