Det sunde liv er opreklameret
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-09-07 23:22

jeg sad lige og granskede over mit liv
fra jeg var 17 til 30 havde jeg et misbrug af primært alkohol røg
gerne 20-40 smøger om dagen - jeg har taget speed E & Coke og kun
motioneret lidt ( fra hef var 30 til nu )

Nu har jeg lagt alkoholen bag mig - tager kun en strej 2 gange om året
men jeg ryger da 40 smøger om dagen æder en helved masse nerve piller
drikker 3 L kaffe røre mig aldrig længer ind de 75 meter til netto mit
liv går med at se på min server ( når jeg ikke lige er ved babyen i
Århus og det er ikke tit ) ...

min mad vil på sigt som det bliver sagt i den første Rambo film være
noget en ged vil brække sig og sikkert blive syg af ...Nå men der er
en pointe til alt det her fik taget et tjek ved lægen jeg er frisk som
en hav ørn er født med et syn som en falk mit blod tryg & puls er
optimalt lever og bugespyt kirtel tal er i top jeg har aldrig haft en
alergi astam osv.

mao jeg tror alt det salat og motion det skader mere ind det gavner
folk bliver forviret for stress og der er ikke noget til at holde gang
i imun forsvaret ,,,,og folk bliver på sigt svagelige

--
I know what to do an I`m not doing well ( Marlyn Manson)
And he likes to shoot his gun But he dont know what it means And I say yeah ( Kurt Cobain)

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-09-07 07:12

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gamil.com> skrev i en meddelelse

Du har kastet om dig med afald og flasker siden du blev udruget.Du undre dig
med rette over at du ikke har fået en regning endnu. Toldmod Tosse den
kommer ingen slipper gratis fra at svine med livet. Måske var det en ide nu
når man som tosse kan have arbejde at du flyttede teltpælene til babyen i
Århus og kom i praktik i Bamses lille firma??
MvH Steen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-09-07 05:05

On Mon, 17 Sep 2007 08:11:45 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>gratis fra at svine med livet

Johansen kan jeg læse i mellem linjerne at du har fået en regning ...

>. Måske var det en ide nu
>når man som tosse kan have arbejde at du flyttede teltpælene til babyen i
>Århus og kom i praktik i Bamses lille firma??

Det er vejen frem ... regner med at tage der ove rom et par dage eller
3 så det ...

Fra : peja

Dato : 18-09-07 15:24

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gamil.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> yeah ( Kurt Cobain)
> jeg mener hvor dum kan man bliver ? hvor mange kan i længeden
> være tilfreds med så lidt ? ( Steffen Brandt)

Hej Bo!

Du er dejlig ærlig - og din livsførelse bekræfter din overskrift - men er du
32 år eller 92 år fortæller historien ikke noget om - men en livsnyder er
vel en der beskæftiger sig med det han/hun bedst kan lide - uanset andres
frelste meninger.

Men kære Bo bliv nu mange gode år endnu - til glæde for babyer og andre - og
ikke mindst dig selv.

Kærlig hilsen
Pernille 32 år - og aktiv slank gymnast med dårlig ryg og knæ.

Fra : Steen Johansen

Dato : 18-09-07 19:44

"peja" <XXXXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og ikke mindst dig selv.
>
> Kærlig hilsen
> Pernille 32 år - og aktiv slank gymnast med dårlig ryg og knæ.

WUPTI__WUPTI-- WUPTI-- så var der en mere til Housevarming ikke
HouseWamling party
Pernille du kan selv vælge hvem du vil have til bords: Bø Mogensen, HPH
eller Bamse ?
Han er naturlig vis ikke 92 med den livsførelse, omkring de 40 og snart
kommer regningen for affald &flasker + div stoffer
MvH Steen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-09-07 00:55

On Tue, 18 Sep 2007 16:23:58 +0200, "peja" <XXXXXX@stofanet.dk> wrote:

>Hej Bo!

Hej Pernille ...

> [...]
>vel en der beskæftiger sig med det han/hun bedst kan lide - uanset andres

jeg er ydmyg 41 år - jeg har dog levet hårder ind jeg gør nu men fik
da også periodsisk mere motion og bedre mad ...

>Men kære Bo bliv nu mange gode år endnu - til glæde for babyer og andre - og
>ikke mindst dig selv.

jeg tror jeg holder ...min olde far blev 100 år og 6 dage og han røg
pibe fra han var 12 år og jeg ligner han som en clone

>Kærlig hilsen
>Pernille 32 år - og aktiv slank gymnast med dårlig ryg og knæ.

jamen det lyder da godt - hvad spiser du ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-09-07 07:23

> [...]
> yeah ( Kurt Cobain)
> jeg mener hvor dum kan man bliver ? hvor mange kan i længeden
> være tilfreds med så lidt ? ( Steffen Brandt)

Fedter du for hemmelige HPH ???

Fra : peja

Dato : 19-09-07 16:30

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gamil.com> skrev i meddelelsen

> jamen det lyder da godt - hvad spiser du ?

Kære Bo!

Jeg spiser næsten det samme som dig suppleret med en del kaninfoder -
men tager ingen stoffer - men et godt glas vin er herligt - smøgerne droppet
til daglig, men ryger ved festlige lejligheder.

En fed "usund" burger eller fed bixemad med 3 spejlæg, ketchup og engelsk
sovs er også godt.

Kærlig hilsen
Pernille

172 cm. 61 kg. rask med smerter i ryg og knæ - efter sund sund gymnastik.

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-09-07 16:35

> [...]
>
> Kærlig hilsen
> Pernille
>
> 172 cm. 61 kg. rask med smerter i ryg og knæ - efter sund sund

Kommer du til House varming??

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-09-07 04:28

On Wed, 19 Sep 2007 17:29:52 +0200, "peja" <XXXXXX@stofanet.dk> wrote:

Kære Pernille
tak for dit svar :)

>Jeg spiser næsten det samme som dig suppleret med en del kaninfoder -

Uhh det lyder godt ...nu er du ikke så høj & tung som jeg så det kan
godt være du kan føle et eller andet ved grøn foder

>men tager ingen stoffer

Hmm nu er jeg jo heller ikke narkoman - men en strej coke i ny&næ
skader ikke uagtet jeg ikke rigtigt gider Thi da min næse er ikke til
at bruge 10 dage efter

>- men et godt glas vin er herligt

ja der må jeg leve på minderne ...

>- smøgerne droppet

det var synd det er ellers fodt - jeg ryger 30 om dagen og jeg har det
sgu fint med mindre jeg skal gå hurtigt og snakke i mobil imens.

>til daglig, men ryger ved festlige lejligheder.

ja ok i sandhedesn tjeneste så ville jeg også gerne ha det på den måde
men jeg er nu er jeg et enten eller menneske ...

>En fed "usund" burger eller fed bixemad med 3 spejlæg, ketchup og engelsk
>sovs er også godt.

Det er perfekt

>Kærlig hilsen
>Pernille
>
>172 cm. 61 kg. rask

Hmm jow :) jamen så kan man jo ikke skyde dig i ærmet at du er
overvægtig - nu vejer jeg lige 50 kg mere ind du men jeg er så også 18
cm højre ...

>med smerter i ryg og knæ - efter sund sund gymnastik.

Det lyder lidt kedeligt ... men bevares hvis du hygger dig ved det -
hvis jeg endeligt skal noget så åumper jeg jern det tager 20 minutter
3x om ugen ... men det er nu nogen år siden ...

Fra : Tony

Dato : 20-09-07 07:50

"peja" <XXXXXX@stofanet.dk> skrev

> 172 cm. 61 kg. rask med smerter i ryg og knæ - efter sund sund
> gymnastik.

Find en anden stilling, end ''Doggy''

Tony