cykeltræningsprogram?
Fra : Brian Olesen

Dato : 13-09-07 15:21

Hejsa
Findes der nogle gode programmer, som udfra nogle data kan beregne et godt
begynderprogram, hvis man ønsker at konditionstræne?

Jeg tænker på: Er der mon nogle gode online muligheder.
Det skal helst være basseret på cykeltræning, da det er den sport jeg bedst
kan holde til.

Mvh. brian

Fra : kiwi.louise

Dato : 14-09-07 07:29

On 13 Sep., 16:21, "Brian Olesen" <nom...@please.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg tænker på: Er der mon nogle gode online muligheder.
> Det skal helst være basseret på cykeltræning, da det er den sport jeg bedst

hej Brian.

Prøv at kigge ude på http://www.iform.dk, der er en del om alle
motionsformer.

Mvh Louise

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-09-07 14:26

Snip spørgsmål og svar på søgning af cykeltræningsprogram:

Hej Louise
Takker! Det vil jeg prøve.

Brian

Fra : Karsten

Dato : 14-09-07 21:59

hej Brian-
prøv evt. at læse lidt her:
http://www.cybercycling.dk/cykeltips/traening.asp
så får du en ide om, hvordan du får mest ud af din tid
mvh. Karsten

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-09-07 00:49

"Karsten" <no@spam.invalid> skrev i en meddelelse

> hej Brian-
> prøv evt. at læse lidt her:
> http://www.cybercycling.dk/cykeltips/traening.asp
> så får du en ide om, hvordan du får mest ud af din tid
> mvh. Karsten

Hej Karsten
Utrolig spændende side, men desværre noget over mit ambitionsniveau. Men der
er virkelig meget guf til når man bli'r væsentligt bedre end jeg er lige
p.t.

Mvh. brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-09-07 01:08

"kiwi.louise" <kiwi.louise@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tænker på: Er der mon nogle gode online muligheder.
> Det skal helst være basseret på cykeltræning, da det er den sport jeg

Tja det er der godt nok, men man kan ikke foretage sig ret meget uden et
dyrt medlemskab.
Men det ender det så måske med at jeg vælger at tegne.

Mvh. brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-09-07 21:37

Hejsa
Hvis andre er interesseret i et genialt site, så check:
www.motiononline.dk

Mvh. Brian

Fra : Simon

Dato : 18-09-07 10:26

Brian Olesen wrote:

> men man kan ikke foretage sig ret meget uden et dyrt medlemskab.

Jooo såmænd - kig på denne side
http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=798&a=4032 her finder du:
"Cykling
Træningsprogram for begyndere
Træningprogram til 120 km løb
Træningsprogram til 200 km løb
Mountainbike begynderprogram
Program til motionscykel"

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-09-07 20:01

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jooo såmænd - kig på denne side
> [...]
Hej Simon
Det må jeg sige. Mange tak.
Desværre er I Form åbenbart noget bedre "I form" end jeg. *gg*

Mvh. brian