Næse øre hals-læge ?
Fra : Holger

Dato : 13-09-07 14:14

Efter at have været til lægen i går fik jeg en henvisning
til en næse/øre/hals-læge.

Det er sgu lettere sagt en gjort. Har ringet til en 4-5 stykker
her i København. Og ikke EN gav bingo. Den eneste jeg kunne
komme igenemmen til var kun øre problemer.

En flink læser der kan give mig tip om en god hals-læge ?

Jeg bor på østerbro og kan komme overalt i byen.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-07 21:23

Holger skrev den 13-09-2007 15:13:
> [...]
>
> En flink læser der kan give mig tip om en god hals-læge ?
>
> Jeg bor på østerbro og kan komme overalt i byen.

Leif Hahn inde på Østergade.

har haft ham her i juni i forbindelse med næseblod og polyp i øret
(ikke at der var nogen sammenhæng )

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Holger

Dato : 13-09-07 23:19

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Leif Hahn inde på Østergade.
>
> har haft ham her i juni i forbindelse med næseblod og polyp i øret (ikke
> at der var nogen sammenhæng )

Tak for tip. ham prøver jeg selvom der iflg min egen læge
er ret lang ventetid.

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-09-07 12:40

Holger skrev den 14-09-2007 00:19:

> Tak for tip. ham prøver jeg selvom der iflg min egen læge
> er ret lang ventetid.

Jeg kom til i løbet af 7 timer, men det var også akut næseblod.

Og da jeg så alligvel var ved Leif, så fik jeg ham til at kigge i øret,
hvor han fandt en ganske nydelig polyp.

Fra : Workingmom

Dato : 14-09-07 15:17

Carsten Riis skrev:

> Leif Hahn inde på Østergade.
>
> har haft ham her i juni i forbindelse med næseblod og polyp i øret
> (ikke at der var nogen sammenhæng )

I det hele taget er der ret mange af lægerne på Østergade 18, man kan
komme til hurtigt. Øjenlæge Bjørn Rose tager en også samme dag, hvis man
har en skade. Til gengæld er man ude igen, inden der er gået 8 minutter.

Tine Ditmar