Lorte hals - Hår ?
Fra : Holger

Dato : 11-09-07 12:44

har af og til et problem med min hals.

I de sidste par dage et rigtigt irriterende et ; jeg føler ligesom
der sidder noget fast i halsen. Føles som der sidder et hår fast.
Jeg har hele tiden sådan en ""krrrrrr" - fornemmelse for at få det
skide "hår" hostet op.

Nogen der kender til det ?

Jeg er en 42 årig mand og ikke-ryger.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 11-09-07 13:31

Holger <nope@nope.dk> skrev:

>Nogen der kender til det ?

Jep, jeg har det tit sådan når der er en halsbetændelse under
opsejling. Prøv at få tjekket om du er rød i halsen...

Vh. JIB
45 år og ikke-ryger

Fra : Holger

Dato : 12-09-07 14:28

"Jørn Ibsen (slet 60QSN)" <j.ibsen@60QSNiteration.dk> skrev i meddelelsen

> Jep, jeg har det tit sådan når der er en halsbetændelse under
> opsejling. Prøv at få tjekket om du er rød i halsen...

Skal til lægen hér om 45 min. så må jeg se hvad han siger.