Suzuki reklame
Fra : Christian Stidsen

Dato : 05-10-07 21:11

Suzuki har for tiden en af deres efterhånden kendte reklamer for 4x4
kørende på TV.

Den jeg her tænker på er den, hvor der er spændt en bådtrailer med en
sejlbåd efter en Suzuki Grand Vitare.

Spørgsmålet er nu - hvad vejer sådan en trailer med båd ?
- nogen bud ?

Bilen kan trække 1600 - 2000 kg lover reklamen.
Holder vi os under det ?

M.v.h.

Christian

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 05-10-07 21:24

> Spørgsmålet er nu - hvad vejer sådan en trailer med båd ?
> - nogen bud ?

1 stk. H-båd trailer totalvægt 2000kg, last 1580,-
1 stk. H-båd 1450kg

> Bilen kan trække 1600 - 2000 kg lover reklamen.
> Holder vi os under det ?

"Uanset hvilken model og motor man vælger, får man også stor
anhængerkapacitet. Den 3-dørs Grand Vitara 1.6 liters motor må således
trække en anhænger på op til 1.600 kg (med bremse), mens den 2-liters 5-dørs
model må trække op til 1.850 kg (1.700 kg med automatgear). For
dieseludgaven er den max. anhængervægt 2.000 kg"

Mvh
Leon

Fra : Christian Stidsen

Dato : 06-10-07 09:59

Leon Hulstroem skrev:

> [...]
> model må trække op til 1.850 kg (1.700 kg med automatgear). For
> dieseludgaven er den max. anhængervægt 2.000 kg"

Så må konklusionen jo være at reklamen holder!
- dersom man vælger dieseludgaven!

Christian

Fra : KM

Dato : 10-10-07 18:53

Man vælger vel diesel udgaven hvis man har tænk sig at køre med en
stor anhænger?
Ellers er der vist noget med at de kun kan køre 40km/t op ad bakke og
2km/l ....

Karsten