Så kom båden op for i år !
Fra : Per

Dato : 24-09-07 18:34

JA det var den sæson for mit vedkommende - desværre .

Min lille motorbåd er kommet op på traileren, kørt hjem og klargjort til
næste år - hvad med jer hvor længe sejler i endnu ?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Steffen Skov

Dato : 24-09-07 19:27

Efter 3 år i vandet bør jeg nok tage den på land i vinter for at ordne
bunden. Men det bliver ikke før efter uge 42, da jeg lige skal have en uges
sejlads med her. Vintersejlads er i øvrigt meget smukt. Så´n klar februardag
med høj sol og varm cacao på thermokanden - det er guf!
Hilsen
Steffen

Fra : SørenH

Dato : 24-09-07 20:00

Steffen Skov skrev:
Vintersejlads er i øvrigt meget smukt. Så´n klar februardag
> med høj sol og varm cacao på thermokanden - det er guf!
> Hilsen
> Steffen

Du har helt ret!
Med et par års mellemrum mens jeg boede på Thurø lod jeg min daværende
Bandholm 26 ligge i vinteren over, - det blev til 3 gange ialt.
Een gang blev jeg snydt af kong vinter (hvor ser en langkølet båd dog
sjov ud når den blir presset op på kølen af isen), men de to andre
vintre var det bare kanon, med et antal dejlige sejladser i høj klar
vintersol på Svendborgsund!
Kan varmt (hehe) anbefales!
Min nuværende klub tillader ikke vinteroverligning, vistnok p.g.a.
boblerør (suk).

SørenH
Marie af Næstved
- fra i dag uden mast, men dog stadig flydende og beboelig.

Fra : claus b.p.

Dato : 24-09-07 22:56

> JA det var den sæson for mit vedkommende - desværre .
>
> Min lille motorbåd er kommet op på traileren, kørt hjem og klargjort til
> næste år - hvad med jer hvor længe sejler i endnu ?

Ja jeg ville da egentlig helst blive i vandet, det kan være vinteren byder
på bedre sejlervejr end sommeren gjorde... hi.

Men jeg må hellere tage motorskuden op snart, så jeg kan få checket bunden
mere grundigt af for eventuelle skader mm. Det er jo en "ny" brugt båd.
Så det er nok lige ved at være sæsonslut for mig.

Mvh. Claus

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 13:20

> JA det var den sæson for mit vedkommende - desværre .
> Min lille motorbåd er kommet op på traileren, kørt hjem og klargjort til
> næste år - hvad med jer hvor længe sejler i endnu ?

Tja'eh min kommer jo op efter hver sejllads, men jeg bliver tilgengæld ved
indtil drivisen sætter ind på Augustenborg Fjord.

/karsten Hobie16