Evinrude
Fra : Klaus

Dato : 22-09-07 16:52

Jeg har en Evinrude påhængsmotor på 35hk fra 1984, der sidder et strømudtag
på siden af motoren, er der nogle som ved hvor man kan købe et stik til
det??

vh klaus

Fra : Ole Axelsen

Dato : 22-09-07 18:22

Klaus wrote:
> Jeg har en Evinrude påhængsmotor på 35hk fra 1984, der sidder et
> strømudtag på siden af motoren, er der nogle som ved hvor man kan
> købe et stik til det??

Er det er trebenet stik? Hvis det er, skal du være opmærksom på, at det er
vekselstrøm, så du skal have en ensretter imellem.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 22-09-07 21:26

Stikket kan du købe ved en fohandler, jeg har også et par stykker liggende,
der findes en orginal reservedel der består af stik plus ladeensretter, du
burde kunne få et sådant hos en Evinrude/Johnson forhandler

Fra : Klaus

Dato : 23-09-07 07:24

det vil jeg prøve, tak for hjælpen

klaus