Lowrance fra udlandet?
Fra : Lars Hansen

Dato : 18-09-07 15:15

Hej gruppe.
Som jeg forstår de meget diplomatiske meldinger, jeg får rundt omkring, er
DK for øjeblikket uden en aktiv importør af Lowrance-plottere. Jeg overvejer
derfor at handle i Tyskland.
Der har tidligere i denne gruppe været nævnt eksempler på steder syd for
grænsen, hvor folk har handlet med god tilfredshed.
Har prøvet at søge tilbage i denne gruppe, men uden at finde noget brugbart.
Vil I rare menneske give et link eller to til tyske forhandlere af plottere?
Andre ideer til mulige og praktisk gennemførlige steder er også yderst
velkomne.

På forhånd tak,
Lars
Odense

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-07 17:15

"Lars Hansen" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plottere?
> Andre ideer til mulige og praktisk gennemførlige steder er også yderst

www.svb.de

http://www.awniemeyer.de

Forexempel.

MVH
Egon

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 18-09-07 17:48

evt
http://unbelievableshop.com/store/default.php?cPath=3_7_251_252&sort=4a&&page=2

segelladen.de
mvh
Henrik Kolle

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 19-09-07 09:43

Lars Hansen wrote:
> [...]
> forhandlere af plottere? Andre ideer til mulige og praktisk
> gennemførlige steder er også yderst velkomne.

http://www.idealo.de/

Så får du et helt vred!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Thomas Larsen

Dato : 23-09-07 09:58

> [...]

> Som jeg forstår de meget diplomatiske meldinger, jeg får rundt omkring, er
> DK for øjeblikket uden en aktiv importør af Lowrance-plottere.
SNIP

Simrad og Lowrance og et par andre firmaer er fusioneret, se
http://www.lowrance.com/Company/press/pr_merger013006.htm. Det betyder at
service og import mv. sandsynligvis overgår til Simrad i DK på et tidspunkt.

> Andre ideer til mulige og praktisk gennemførlige steder er også yderst
> velkomne.
Med den lave dollarpris synes jeg du skulle tage et kig hos nogle af de
amerikanske sider. Jeg har selv handlet med dem her med succes
http://www.wmjmarine.com/ . Husk at du skal betale told og moms, svarende
til ca. 30 % oveni pris for enehed + transportomkostninger.

Held og lykke med handelen.

Thomas

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-09-07 08:02

Tak for tips - også til de I andre svarere.
Har kigger de europæiske sider igennem, men jeg skulle nok have være lidt
mere konkret i mit spørgsmål, for de fører udelukkende de små gps'er og
ekkolod og ikke de kombinerede plottere/ekkolod, som jeg har kig på.
Det amerikanske lyder rigtig spændende. Må lige studeres nærmere.
VH,
Lars