Nyt forstag
Fra : Jens Jespersen

Dato : 10-09-07 11:24

Hej.

Jeg var så uheldig at forstaget på vores Granada 31 sprang i går. Hvor køber
jeg et nyt, og ved forhandleren hvilken længde der passer til vores båd ?

Mvh. Jens Jespersen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 10-09-07 11:26

Hej Jens,

Prøv JohnMast i Greve.

Mvh/Harding

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 10-09-07 21:13

Tommy Elvstrøm i Assens Marina kan også lave det
mvh henrik

"Harding E. Larsen (slet SVXFV)" <harding@SVXFVlarsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11894203250.201102699257419@dtext.news.tele.dk...

Fra : SørenH

Dato : 10-09-07 21:42

Nu er det jo ikke til at se hvor i landet du bor, men skulle det være på
Fyn, så er Svendborg riggeren (rigggerarbejde, kalecher mm.) et gammelt
og godt firma, som garanteret kan lave dig et nyt forstag der passer.
Mvh
Søren H.
Marie af Næstved, - tidligere Gambøt/Thurø

Fra : Jens Jespersen

Dato : 12-09-07 07:21

"Jens Jespersen" <jens_jespersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg var så uheldig at forstaget på vores Granada 31 sprang i går. Hvor
> køber jeg et nyt, og ved forhandleren hvilken længde der passer til vores

Tak for svarene. Jeg bor i Horsens, og det viser sig nu at en kammerat har
et til overs fra da han købte rulleforstag til sin G31. Umiddelbart ser det
dog ud til, at hans er 5-10cm for langt, mastekranen er ikke høj nok, og det
er relativt sidst på sæsonen, så det kan være det ender med at søndagsturen
på Horsens Fjord var årets sidste
Det eneste positive er, at det var godt det ikke skete i rigelig vind på
sommerferien nord om Sjælland :)

Mvh. Jens

Fra : Bianca 27

Dato : 13-09-07 19:42

Hej

Jeg ligger inde med et forstag til en Bianca 27 - om målene passer ved
jeg ikke

vh Henrik